Det har jeg også blitt fortalt og det stemte veldig med min første, gleder meg til uke 12Livmora ligger bak skambeinet og du kan kjenne toppen av den i ca uke 12 det er ikkje farlig og kjenne etter . Legen kjenner hardt når det er tid for målig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg også blitt fortalt og det stemte veldig med min første, gleder meg til uke 12Livmora ligger bak skambeinet og du kan kjenne toppen av den i ca uke 12 det er ikkje farlig og kjenne etter . Legen kjenner hardt når det er tid for målig![]()
Kjenner ingenting, og skjønte aldri hvordan jeg skulle kjenne den forrige gang heller![]()
Den ligger nok ikke gjemt til uke 12 når en har flere svangerskap bak segLivmora ligger bak skambeinet og du kan kjenne toppen av den i ca uke 12 det er ikkje farlig og kjenne etter . Legen kjenner hardt når det er tid for målig![]()
Min 4 graviditet. Er ingen tegn til og kjenne livmora her hvertfall.Den ligger nok ikke gjemt til uke 12 når en har flere svangerskap bak seg![]()
Den ligger nok ikke gjemt til uke 12 når en har flere svangerskap bak seg![]()
Den ligger nok ikke gjemt til uke 12 når en har flere svangerskap bak seg![]()
Dette stemmer med meg iallefall. Jeg hadde MYE lavere sf mål med nr 2.Joda, den vokser ca i samme tempo selv etter flere svangerskapnr tre her, og sf-målene er lavere på skjema nå enn med de to første. Ei jordmor-venninde fortalte meg at foster og livmor ofte ligger dypere i bekkenet for hvert svangerskap. Magen blir ofte fortere stor da, men det kommer mer av at muskler og hud har vært strekt og tøyd i før enn at selve livmoren vokser fortere
![]()