Kjenner ikke noe appelsin jeg...Er så redd for at lille har slutta å vokse! Tortur å vente 10 dager til på ul!!
Kjente nada før legen viste meg at den var rett under navlen sist. Var ikke noe "hard appelsin" men myk vannballong her hele tiden så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ikke noe appelsin jeg...Er så redd for at lille har slutta å vokse! Tortur å vente 10 dager til på ul!!
Kjente nada før legen viste meg at den var rett under navlen sist. Var ikke noe "hard appelsin" men myk vannballong her hele tiden så...![]()
Jeg tørr ikke å klemme hardt! Haha
Jeg blir sikkert av typen som ikke tørr å hoppe i tilfelle ungen detter ut![]()

HahaMen du trenger ikke uroe deg om du ikke kjenner livmora enda. Det er store individuelle forskjeller. En god venninne av meg som er like langt på vei som meg (uke 12) kunne jeg bare såvidt kjenne livmora, mens det kjennes tydelig på meg. Enda er hun andregangsfødende. Og spiren hennes har det helt fint
![]()
Ja! Akkurat det opplever jeg også!Jeg tror det er vanlig at livmora blir hard etter en orgasme, det blir den i hvert fall hos meg *rødme* Da er den lett å kjenne![]()
Fant min jeg også, med hjelp fra legen i dag under svangerskapskontrollOgså fikk jeg høre det lille hjertet!! Fikk totalt latterkrampe, ikke noen tårer som jeg trodde
![]()
Jeg gjorde også det! Lo og loFant min jeg også, med hjelp fra legen i dag under svangerskapskontrollOgså fikk jeg høre det lille hjertet!! Fikk totalt latterkrampe, ikke noen tårer som jeg trodde
![]()