Livlige drømmer for tiden!

Drømte i natt at jeg så et overvåkningskamera i taket over sengen min hvor jeg og sambo sover og lurte på hva f* han hadde fått for seg uten å si fra til meg.. senere la jeg merke til et i hjørnet på hylla i andre siden av rommet rettet mot sengen.. Kjeftet han full og ble veldig forbanna, men han sverget at det ikke var hans verk. Da ble hele drømmen til at jeg gikk rundt og fant flere kameraer.. Fant frem de gamle Nancy Drew brillene mine, her skulle jeg finne ut av mysteriet selv. :p Fant aldri ut hvem som hadde plassert dem, men jeg hadde en ganske tårefylt pute da jeg våknet. Ganske teit drøm..

Jeg våknet for 15 min siden og det første jeg alltid gjør er å gå inn på fb appen mens jeg gjør meg klar på badet og så blar jeg nedover i newsfeeden og kommer til en post hvor venninnen min i dag 07:21 har delt tv2 riks nyhet fra fredag, i går, om en nabo som hadde borret små hull i veggen til en dame og satt inn spionkamera over hele leiligheten... Ble litt forbauset... er fortsatt litt små-hmmm... Lurer nesten på hvem som har overført den drømmen til meg i natt. haha, merkelige greier! :rolleyes:

Last edited:
Etter nattens eventyr kan jeg slenge meg på denne tråden! Har ikke sjans til å gjenfortelle det, men husker små "klipp". Maling av hus, folk som skulle prøve og ta huset vårt, gjengiftemål fordi svigers mente vi ikke hadde fint nok bryllup første gang og alt jeg klarte å tenke på var hvem som hadde ansvaret for lillemann!

Ble rett og slett sliten jeg :P

Endelig har marerittene og drømmene kommet her! Det tar jeg som et godt tegn og et symptom :-) Jeg har funnet ut at det er superviktig å kun se koselige filmer i graviditet, helst litt hjernedøde filmer :-) Jeg blander nemlig alt fra det virkelige liv, med det jeg ser og hører. Og det blir litt voldsomt av og til! Husker fra forrige gang enda flere av drømmene! Mye mareritt, feks at jeg og venner var i mafia og knivdrepte folk, brant ned et stort hotell etter å ha svømt over en diger sump på natta... Både i natt og i går natt drømte jeg at HCG-verdiene hadde sunket mye.. Jeg var så trist ! +++

Her foregår det helt sykt mye i drømmene for tiden, alt fra utroskap til zombier. :P

De siste to svangerskapene har jeg hatt masse rare drømmer.
Men i dette svangerskapet har jeg bare hatt en drøm jeg vet om som var vond og trist men som endte bra.

Det var om min katt som døde men våknet til livet igjen. Takk og pris!

Drømmene har virkelig kommet i gang her å. Hotell i Thailand var forbudt å komme inn i og vi var der og ble arrestert å sånn. Føler seg litt tullerusk når man våkner og lurer på hva fantasien gjør om natta :P

Jeg drømte at hele familien var samla, og jeg skulle endelig fortelle mamma og pappa at de skulle få sitt første barnebarn. Da dukka plutselig søstra mi opp med en nyfødt baby, som da var hennes.. De hadde glemt å fortelle meg at hun var gravid, og alle ble jo helt i ekstase over den bittelille babyen (som var dødssøt og våken , kunne smile og sitte selv om den var helt nyfødt!). I alt styret fikk ikke jeg fortalt at jeg var gravid, og jeg våkna faktisk med en sånn skikkelig skuffa følelse, haha.

I natt drømte jeg at babyen var kommet uten at noe var klart! Han måtte sove sammen med storesøstra, også trilla vi tur med dukkevogna hennes :-p

Har de siste nettene drømt at jeg har født en mørk baby:/ helt merkelig drøm! Også av en eller annen grunn er jeg alltid ute å kjører bil, også veldig rart imed at jeg ikke har lappen, men har blitt mast på siden jeg var 18 år om å ta lappen så kanskje det er ett hint til å komme i gang;)

Back
Topp