Livlige drømmer for tiden!

LeCarpeDiem

Flørter med forumet
Er det flere som drømmer masse for tiden? I natt drømte jeg at jeg var gravid med tvillinger...!! Våkna og ble plutselig veldig klar for tidlig UL!! Haha ;)

Hehe!! Jeg pleier egentlig å drømme ganske mye, men jeg tror jeg er for trøtt til å drømme nå :P

Som første gangs gravid så har jeg lest litt mye rundt og kom inn på et forum i forrige uke hvor en skrev at hun hadde fått trillinger på første forsøk på å bli mor så da fikk jeg ganske angst for at jeg skulle få tvillinger (har mange tvillinger i familien) eller trillinger og drømte så klart den sykeste drømmen samme natta om at jeg først fikk trillinger og bare kort etter var jeg på ul i uke 12 og der var det tvillinger... våknet i sittende sjokktilstand med gisp og måpende munn... ikke kult.. :( Ellers veldig mye spesielt, jeg husker alltid drømmene mine langt ut på dagen/dagene etter så jeg kan jo nesten skrive en fortelling..:rolleyes:

Jeg har akkurat begynt på albyl-e! dagen etter jeg startet på dette drømte jeg at det konstant drøpp bloddråper fra fingerne mine! :p

Husker ikke at det var slik så tidlig i forrige svangerskap, at det da var mer på slutten når det nærmet seg fødsel..

Usikker på om det kan bety noe, det er jo litt skremmende.. ;)

Drømmene er utrolig klare og man virkelig lever i dem:/
I natt drømte jeg om en ulv!!! En grå og kjempe sint ulv. Han fant jeg på badet! Jeg åpnet døra og så han viste meg tennene, de skarpeste tennene jeg har sett, så lukket jeg døra kjapt igjen. Jeg måtte tenke.. Så jeg tenkte ganske lenge på hvordan man skal oppføre seg nå mot denne ulven. Første skrittet var at jeg skulle vise han at det var meg som var sjefen her! Så vise han at jeg kan bli sintere enn han samt skrike til han helt til han bukker! Jeg gikk inn døra, og gjorde eksakt det jeg planla og det funket!!!!! Jeg fikk han ut av badet så ble de plutselig to stk:/
Da våknet jeg:D

Åja! Hver natt, totalt ulogiske drømmer hvor personer bytter roller i fht hva de har i mitt virkelige liv, vil helst ikke huske drømmene :p noen som vet hvorfor man drømmer så mye nå?

Masse rare drømmer her også.
Drømte at mamma ringte og var nødt til å snakke med meg. Hun fortalte meg da at pappa ikke var pappaen min. Men at det var fastlegen hennes som var det..!
Hva er det å drømme da??? Hehe...

Jeg har en del drømmer om at jeg mister tenna :o det er ekkelt det!

Når man drømmer at man mister tennene betyr det at man er i en situasjon som er ny og at man ikke har kontroll:)

Jeg drømmer også masse rart fortiden. Inatt drømte jeg at jeg mistet skilpadden min. Å det var sinnsykt trist. Men jeg har ikke en skilpadde engang ; p

OK, det kan nok stemme det ;) ja, man drømmer mye rart. sist svangerskap slet jeg med skikkelige mareritt, så til nå er det bare blåbæra ;)

Jeg drømte ofte at jeg mista tennene før:) skikkelig ekkelt. Men betydningen stemte hos meg også:)
Ja det er rart hva graviditeten gjør med oss. Jeg har hatt 1 mareritt i denne graviditeten så langt, å det var at jeg måtte drepe dinosaurer med en fiskekrok. Hoho! Så her går d i dinosaurer og skilpadder ; p

Jeg har stadig vekk nå etter at jeg fant ut at jeg var gravid hatt spesielle drømmer. Drømt spesielt mye om fødsler, at det brått er 2-3 inni magen, at samboeren ikke rekker fødselen etc. Så med tanke på drømmen om fler inni magen, blir det første ultralyd til førstkommende tirsdag, Hehe. Greit å sjekke :-)

Jeg drømmer også sykt mye rart for tiden..! Har drømt flere ganger at jeg er på fest, og plutselig merker jeg at jeg er skikkelig full, og får helt panikk for at jeg er jo gravid!! :p Akkurat den drømmen hadde jeg sist jeg var gravid også ;)

Merkelig nok så husker jeg ingen drømmer nå for tiden. Det er uvanlig. Jeg pleier å drømme masse rart som jeg kan fortelle om dagen etter. :-P

Jeg har stadig vekk nå etter at jeg fant ut at jeg var gravid hatt spesielle drømmer. Drømt spesielt mye om fødsler, at det brått er 2-3 inni magen, at samboeren ikke rekker fødselen etc. Så med tanke på drømmen om fler inni magen, blir det første ultralyd til førstkommende tirsdag, Hehe. Greit å sjekke :-)

Da må du gjerne oppdatere her etter UL.. ;) hehe

Back
Topp