Livets træ SUS

Sommergut

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Lidt et Long shot

fa jeg skulle føde min søn på Stavanger sygehus. Gik jeg forbi et træ med datoer på alle de fødsler der havde været i juli måndede (kan ha været for hele året)
Jeg har nu længe forsøgt at finde er billede af det. Da jeg sys det kunne være sjovt at have.
Er der evt nogle af jer der har født der, eller skal Som har/kan taget et billede.
 
Heia! Er på SUS og nettopp født. Skal nok være her ei stund. Har sett dette treet også. Jeg kan ta et bilde og legge ut her om jeg finner treet. :)
 
Screenshot fra instastory til SUS, da barselhotellet hadde insta takeover. Ikke hele treet, men endel. Ett blad/sommerfulg for vært fødte barn i løpet av månedene i året vi er i:) Gutten min henger langt nede på aprilstammen:Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210101-170440_Instagram.jpg
    Screenshot_20210101-170440_Instagram.jpg
    31,3 KB · Visninger: 106
Screenshot fra instastory til SUS, da barselhotellet hadde insta takeover. Ikke hele treet, men endel. Ett blad/sommerfulg for vært fødte barn i løpet av månedene i året vi er i:) Gutten min henger langt nede på aprilstammen:Heartred

Så utrolig koselig!!
 
Her er bilde som ble lagt ut på instastory i går. Vil tro dette er rett før treet ble nullstilt
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210102_123306_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210102_123306_com.instagram.android.jpg
    25 KB · Visninger: 77
Dette har de på Kalnes også. To veldig fine trær!
 
Så fint!
 
Back
Topp