Livet som gravid - bildetråd

Litt seint ute, men starte skrivinga i denna idag
 

Vedlegg

  • Snapchat-454724932.jpg
    Snapchat-454724932.jpg
    1,6 MB · Visninger: 57
Så artig! :D Jeg har også den og begynt å skrive litt, men gleder meg mest til å fylle den med bilder fra denne rare, fantastiske, nervepirrende, fine tiden :p

Æ slit med å starte å skriv:laughing001 spesielt den: mine tanker akkorat nå... ane ikke ka æ tenke :laughing025
 
Kjenner meg litt deppa for at jeg kommer til å bli stor med denne babyen. :(

Du ser smashing ut !! Jeg har blitt stor selv !! Lol !! Men driter i det. Alle svangerskap ER ulike.. Fokuser på daglig aktivitet og regelmessige måltider så holder du det nok i sjakk ;)❤️
 
Jeg ser ca lik ut, bare at jeg er litt mer blubbete. Er så oppblåst (jeg tror seriøst tarmsystemet har HOVNA OPP, jeg får jo knapt til å spise pga plassmangel).
Tredjegangs her. Vet jeg fikk mage på denne tiden forrige gang også. Oppblåst som fy, kan ikke gjemme det ved å trekke inn magen engang.

Edit; i min halvslække pysj.. :p
Vis vedlegget 349113

Ditto !!! Haha! Seriøst noe merksnodig som skjer med de tarmene! Stor og fin babymage som bare må nytes ❤️
 
Jeg venter første, og er langt unna idealvekt (spiste nok litt av følelsene etter mamma ble funnet død, for så å møte drømmemannen og spise på meg trivselskilo). Jeg snublet innom en bmi kalkulator og kom frem til at jeg er overvektig :sorry: Så, med startvekt på 77kg fordelt på 165cm er det ikke så gøy å dele magebilde før det faktisk er en babykul.

Men jeg håper på et sunt svangerskap, generelt sett håper jeg på det beste. I skrivende stund ser jeg på Heartland på Mac’en, mens forloveden ser fotball på tv.

Ser ikke hvor du har gjemt de 77kg !! :wideyed: Du ser ihvertfall ikke overvektig ut! Trist å høre om mammaen din.. ❤️

litt fokus på kost og aktivitet hjelper mye :smug:
 
Ditto !!! Haha! Seriøst noe merksnodig som skjer med de tarmene! Stor og fin babymage som bare må nytes ❤️

Det der er jo nå et par uker siden. Jeg bor i den pysjen, og magen buler jo bare mer og mer... x)
 
Æ slit med å starte å skriv:laughing001 spesielt den: mine tanker akkorat nå... ane ikke ka æ tenke :laughing025
Jeg har måttet kladde litt først, og så fører jeg inn en god stund etterpå, når jeg er sikker på at det er det jeg vil skrive :hilarious: litt perfeksjonist bare :p
 
Jeg har måttet kladde litt først, og så fører jeg inn en god stund etterpå, når jeg er sikker på at det er det jeg vil skrive :hilarious: litt perfeksjonist bare :p

Haha, æ måtte kladde litt æ å... å har i bakhaue at æ kan jo kjøpe ei ny å føre over i, hvis det blir feil:laughing021
 
Haha, æ måtte kladde litt æ å... å har i bakhaue at æ kan jo kjøpe ei ny å føre over i, hvis det blir feil:laughing021
Sant :hilarious: Er det din første også eller? For jeg er førstegangs og tenker at så mye flid som dette kommer jeg nok ikke til å kunne ta meg med neste om vi får flere :hilarious:
 
Sant :hilarious: Er det din første også eller? For jeg er førstegangs og tenker at så mye flid som dette kommer jeg nok ikke til å kunne ta meg med neste om vi får flere :hilarious:

Det sies det er sånn med babybøkene også... x)
Min babybok er fyllt og greit. Min brors er mangelfull. Min andre bror.. vet jeg ikke om det ble skrevet noe særlig, haha..
Jeg har fyllt greit inn i døtrene sine dog.

Forøvrig; jeg aner ikke hvor svangerskapsboken (som man fikk fra Babyverden før) er blitt av, fra 2009.. men dagboka mi her inne, fra nr2, den står ;)
 
Det sies det er sånn med babybøkene også... x)
Min babybok er fyllt og greit. Min brors er mangelfull. Min andre bror.. vet jeg ikke om det ble skrevet noe særlig, haha..
Jeg har fyllt greit inn i døtrene sine dog.

Forøvrig; jeg aner ikke hvor svangerskapsboken (som man fikk fra Babyverden før) er blitt av, fra 2009.. men dagboka mi her inne, fra nr2, den står ;)
Off, min babybok er nesten helt blank, og jeg har alltid syntes det var så sårt. Så jeg skal ta meg bryet med å skrive til alle mine (uten at jeg nå vet om vi får flere da:hilarious:). Men føles liksom litt mer høytidelig med denne første gangen da :p
 
Sant :hilarious: Er det din første også eller? For jeg er førstegangs og tenker at så mye flid som dette kommer jeg nok ikke til å kunne ta meg med neste om vi får flere :hilarious:

Ja, e min første:)
Haha, ja æ ser å førr mæ at det blir ikke like mye med neste.. da har man gjerne ikke like mye tid heller:)
 
Det sies det er sånn med babybøkene også... x)
Min babybok er fyllt og greit. Min brors er mangelfull. Min andre bror.. vet jeg ikke om det ble skrevet noe særlig, haha..
Jeg har fyllt greit inn i døtrene sine dog.

Forøvrig; jeg aner ikke hvor svangerskapsboken (som man fikk fra Babyverden før) er blitt av, fra 2009.. men dagboka mi her inne, fra nr2, den står ;)
Off, min babybok er nesten helt blank, og jeg har alltid syntes det var så sårt. Så jeg skal ta meg bryet med å skrive til alle mine (uten at jeg nå vet om vi får flere da:hilarious:). Men føles liksom litt mer høytidelig med denne første gangen da :p

Ja, mi e heller ikke mye utfylt.. eldre søsken sine e mye bedre.. har bare sedd min 1 gang da, så tenke ikke så mye over det.
 
Svangerskapets første oppkast... å e tydelivis helt greit å snu sæ rettfra å spy til å spis :laughing021
Oppkaste kom nok av overanstrengelse me masse snø-måkking (komjo 15cm snø inatt, å vi har stoooor innkjørsel), blei kjempesliten å jennomsvett...

(Spydde på do, men tokme bøtta inn i stua.. så i genspy i bøtta)
 

Vedlegg

  • 20210502_140309.jpg
    20210502_140309.jpg
    872,9 KB · Visninger: 26
Off, min babybok er nesten helt blank, og jeg har alltid syntes det var så sårt. Så jeg skal ta meg bryet med å skrive til alle mine (uten at jeg nå vet om vi får flere da:hilarious:). Men føles liksom litt mer høytidelig med denne første gangen da :p
Fikk ingen babybok jeg og jeg er yngst, (finnes derimot ørten proppa album fra jeg var nyfødt til jeg var 6 måneder). Syntes det var så leit som barn, men så søsteren min sin babybok her om dagen og da måtte jeg le, det var tynt det så vet ikke helt hva jeg var sjalu for :hilarious:
 
Back
Topp