Liv i magen..

Wææ.. har de siste to ukene følt at jeg innimellom har kjent "noe" uten å være sikker på hva.. veldig lite og veldig diffust.. men idag lå jeg med hånda på magen og kjente plutselig noen dult.. mannen kom og kjente også.. helt utrolig følelse.. dette var på høyre side.. men legen fant hjertelyd på ve side for et par uker siden.. kan den lille ha flyttet seg eller var det noe annet vi kjente??

Er forresten 17+2..

Synes det er vanskeligere enn sist å kjenne, til tross for at jeg synes at jeg kjenner dult nede på begge sider og av og til rett under navlen. Har livmoren foran denne gangen, noe som kan gjøre det vanskeligere å kjenne bevegelser. SÅ er spent på å se hvordan det utvikler seg. Er straks 17 uker på vei.

Wææ.. har de siste to ukene følt at jeg innimellom har kjent "noe" uten å være sikker på hva.. veldig lite og veldig diffust.. men idag lå jeg med hånda på magen og kjente plutselig noen dult.. mannen kom og kjente også.. helt utrolig følelse.. dette var på høyre side.. men legen fant hjertelyd på ve side for et par uker siden.. kan den lille ha flyttet seg eller var det noe annet vi kjente??

Er forresten 17+2..
Når dei er så små så flytte dei på seg heile tia, så det var nok stor sannsynlighet for at du kjendte spark:)

Back
Topp