Liv i magen..

Bruker47ma

Flørter med forumet
Dere som kjenner liv i magen, eller kjenner at det er *noe* , hvor kjenner dere det er noe? Hvor på magen?:)

Spesielt på høyre siden ved/litt nedenfor navlen kjenner jeg noe :-) Og innimellom på venstre siden :-)

Mest midt mellom navlen og skambeinet. Av og til litt lavere, og som regel midt på eller til høyre. :)

Jeg er veldig usikker på om jeg faktisk har kjent noe action enda, eller om det bare er tarmene mine som lurer meg ;)
Det kommer ihvertfall stadig som dytt der nede :)

Jeg kjenner det ganske langt ned, kanskje 3-4 cm over symfysen. Det varierer akkurat hvor jeg kjenner det men det er stortsett alltid så langt ned.

Kjenner det helt nederst i magen på venstre side. Over skambeinet.

Har kjent det litt overalt der livmoren er :) H*an har stor boltreplass enda, så h*n er litt her og der :p

Det varierer veldig men i hovudsak under navlen. Nokon ganger kjennes det ut som ho kile meg frå innsiden av magen, mens andre ganger så kjenne eg at ho snur og vender på seg:)

Litt forskjellig, men mest litt under navelen og litt mot høyre :)

Dere som kjenner liv i magen, eller kjenner at det er *noe* , hvor kjenner dere det er noe? Hvor på magen?:)
Min lille huleboer trives best på venstre side. Det er her jeg kjenner at det river og strekker, og er jeg veldig heldig så kjenner jeg en liten sommerfugl i samme område når jeg har lagt med på kvelden :) dette er min første, så jeg er heldig om jeg kjenner noe nå. Har hittil bare kjent det to ganger den siste uken :) er 16+3

Min lille huleboer trives best på venstre side. Det er her jeg kjenner at det river og strekker, og er jeg veldig heldig så kjenner jeg en liten sommerfugl i samme område når jeg har lagt med på kvelden :) dette er min første, så jeg er heldig om jeg kjenner noe nå. Har hittil bare kjent det to ganger den siste uken :) er 16+3
Eg kjente det første gangen i uke 16 eg og (førstegangs). Er no 18+1 og kjenner det tydeligere og oftere :) glede meg til det kjennes uttapå:)

Jeg har begynt å kjenne noe de siste dagene nå og det er ganske langt nede, laaaangt under navelen ;) Var der jeg kjente liv først sist også. Herlig boblende lykkefølelse :) :) :)

Föler ikke noe hvis jeg ikke känner med handen. Når jag ligger i soffan/sängen föler jag liv og små små slag mot handen. At noe er der o rörer seg.
Men ikke ellers. .. Enda ;) 16+3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner det aller best rett over symfysen, og aller mest sånn pirking fra innsiden. Har kjent på liv i noen uker nå, men i går mener jeg at jeg kjente et ordentlig spark for første gang. Jeg er 17+5 i dag og dette er min andre.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Kjenner de begge to :) En på hver side ganske langt nede. Som små dult. Ikke ofte, og ikke lenge. Men blir så lykkelig hver eneste gang <3

Jeg har kjent mest nede på venstre side. Godt nedenfor navlen, da spiren ennå ligger langt nede.
Og det var ca. samme sted som legen fant fosterlyden. :-)

Det er så vanskelig å konsentrer seg om masteroppgaven når den lille sparker og beveger seg voldsomt der inne!! :)

Back
Topp