Bruker47ma
Flørter med forumet
Dere som kjenner liv i magen, eller kjenner at det er *noe* , hvor kjenner dere det er noe? Hvor på magen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min lille huleboer trives best på venstre side. Det er her jeg kjenner at det river og strekker, og er jeg veldig heldig så kjenner jeg en liten sommerfugl i samme område når jeg har lagt med på kvelden dette er min første, så jeg er heldig om jeg kjenner noe nå. Har hittil bare kjent det to ganger den siste uken er 16+3Dere som kjenner liv i magen, eller kjenner at det er *noe* , hvor kjenner dere det er noe? Hvor på magen?
Eg kjente det første gangen i uke 16 eg og (førstegangs). Er no 18+1 og kjenner det tydeligere og oftere glede meg til det kjennes uttapåMin lille huleboer trives best på venstre side. Det er her jeg kjenner at det river og strekker, og er jeg veldig heldig så kjenner jeg en liten sommerfugl i samme område når jeg har lagt med på kvelden dette er min første, så jeg er heldig om jeg kjenner noe nå. Har hittil bare kjent det to ganger den siste uken er 16+3