Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vanskelig å finne navn hvis vi skal ha noe like sjelden som gutten vår har... Han er eneste i Norge med sitt navn, da både fornavn og mellomnavn er sjeldne i Norge...
Så gøy! Hva heter han? Jeg har også "skapt" et norsk jentenavn, men tror ikke vi velger det, da. Det er Eyva! Syns det er ganske fint. Ava på engelks, bare fornorska skrivemåte, haha!Blir vanskelig å finne navn hvis vi skal ha noe like sjelden som gutten vår har... Han er eneste i Norge med sitt navn, da både fornavn og mellomnavn er sjeldne i Norge...
Hahahaha, DET er jo heltt sjuktAldri for tidlig å tenke på navn vel? Kan jo ta 9 måneder det (Snakker av erfaring her)
Kjenner ei som ikke greide å finne riktig navn før det var 1 uke igjen til staten valgte for henne. Men hun er litt virrete av seg da
Ja, galskap!Hahahaha, DET er jo heltt sjukt
Det er så sjeldent navn, så skriver jeg det her kan det fort hende jeg ikke lengre kan være anonym... Kan eventuelt kanskje dele inne på skjult forumet etterhvert ;-)Så gøy! Hva heter han? Jeg har også "skapt" et norsk jentenavn, men tror ikke vi velger det, da. Det er Eyva! Syns det er ganske fint. Ava på engelks, bare fornorska skrivemåte, haha!