Litt tidlig, jeg vet, men ... har dere tenkt på NAVN?

Blir vanskelig å finne navn hvis vi skal ha noe like sjelden som gutten vår har... Han er eneste i Norge med sitt navn, da både fornavn og mellomnavn er sjeldne i Norge...
 
Jeg har en liste på mobilen med navn vi begge har kommet opp med:) For øyeblikket har vi faktisk like mange guttenavn som jentenavn. Men jeg tror ikke vi bestemmer oss før vi ser den lille:happy:
 
Tenker mye på navn :) er så koselig :)
Tror guttenavnet er klart, men vi sliter litt med jentenavn
 
Vi har er guttenavn som begge to liker, men jentenavn er det verre med. Vi er begge enige om at vi ikke vil ha et for spesielt eller sært navn, ingen dobbeltnavn og gjerne et kort navn.
 
Har ikke aaanelse denne gangen. Har ei liste på notater, men nå liker jeg ikke noen av dem plutselig:p For ikke å snakke om at jeg og mannen har totalt forskjellig smak:wacky: men vi var utrolig nok enige veldig tidlig forrige gang. Blir enklere om vi får vite kjønn håper jeg:happy:
 
Blir vanskelig å finne navn hvis vi skal ha noe like sjelden som gutten vår har... Han er eneste i Norge med sitt navn, da både fornavn og mellomnavn er sjeldne i Norge...


Nå ble jeg nysgjerrig, du!! Kan du si hva han heter? Er tante til to gutter som har fine og sjeldne navn.
 
Blir vanskelig å finne navn hvis vi skal ha noe like sjelden som gutten vår har... Han er eneste i Norge med sitt navn, da både fornavn og mellomnavn er sjeldne i Norge...
Så gøy! :D Hva heter han? Jeg har også "skapt" et norsk jentenavn, men tror ikke vi velger det, da. :) Det er Eyva! Syns det er ganske fint. Ava på engelks, bare fornorska skrivemåte, haha! :D
 
Aldri for tidlig å tenke på navn vel? Kan jo ta 9 måneder det (Snakker av erfaring her)

Kjenner ei som ikke greide å finne riktig navn før det var 1 uke igjen til staten valgte for henne. Men hun er litt virrete av seg da ;)
Hahahaha, DET er jo heltt sjukt :D
 
Så gøy! :D Hva heter han? Jeg har også "skapt" et norsk jentenavn, men tror ikke vi velger det, da. :) Det er Eyva! Syns det er ganske fint. Ava på engelks, bare fornorska skrivemåte, haha! :D
Det er så sjeldent navn, så skriver jeg det her kan det fort hende jeg ikke lengre kan være anonym... Kan eventuelt kanskje dele inne på skjult forumet etterhvert ;-)
 
Back
Topp