Litt tidlig, jeg vet, men ... har dere tenkt på NAVN?

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Hahaha, jeg vet, det er grusomt tidlig å begynne å tenke på navn og sånn, men altså ... Noe av det gøyeste med å gå gravid er jo å bestemme navn! Jeg ELSKER å finne navn! Har dere noen lister og navn klare? :D Eller er det bare jeg som allerede har laaaaange navnelister på mobilen...?
 
Jentenavn har jeg hatt klart i mange år lenge før jeg tenkte på å bli gravid, guttenavn derimot kan bli litt vanskeligere, men jeg har jo litt tid på megxsmile5
 
Jeg har et navn jeg liker hvis det skulle bli jente, men samboeren er ikke like overbevist om det navnet lengre... Guttenavnet vi ble enige om da jeg gikk med mini ble jo brukt, så der må vi eventuelt finne noe nytt.

Liker litt spesielle navn, helst litt sjeldne, men de skal samtidig ikke være sær :hilarious:
 
Har ei liste på telefonen ja :hilarious:

Men stresser ikke med å finne navn denne gangen. Orker nesten ikke tenke på det før jeg vet om det blir gutt eller jente :p
 
Vi har allerede bestemt oss for guttenavn :Heartblue Jentenavn er fortsatt oppe til diskusjon :smiley-bounce012
 
Jentenavn har jeg hatt klart i mange år lenge før jeg tenkte på å bli gravid, guttenavn derimot kan bli litt vanskeligere, men jeg har jo litt tid på megxsmile5

Ja, jeg er SÅ enig, guttenavn er så utrolig mye vanskeligere!
 
Jeg har et navn jeg liker hvis det skulle bli jente, men samboeren er ikke like overbevist om det navnet lengre... Guttenavnet vi ble enige om da jeg gikk med mini ble jo brukt, så der må vi eventuelt finne noe nytt.

Liker litt spesielle navn, helst litt sjeldne, men de skal samtidig ikke være sær :hilarious:

Samme her, jeg liker spesielle navn! Har faktisk laget et helt eget jentenavn som er oppe til vurdering! :b Haha! :D Har aldri sett det noe sted før!
 
Vi har begynt å snakke litt om det :p fremdeles tidelig, men så kjekt når samboer engasjerer seg litt å tenker :Heartred ikke enkelt å vite hva vi går igjennom, når han ikke kjenner på det samme selv :p
 
Har bestemt både guttenavn og jentenavn. Siden jeg ikke skal vite kjønn før den lille er ute så blir navnet bestemt på fødestua.
Vet jo ikke om navnet passer når den kommer ut :p
Heldigvis kan jeg bestemme helt selv
 
Aldri for tidlig å tenke på navn vel? Kan jo ta 9 måneder det (Snakker av erfaring her)

Kjenner ei som ikke greide å finne riktig navn før det var 1 uke igjen til staten valgte for henne. Men hun er litt virrete av seg da ;)
 
Jeg er så glad i oppkalling. Jenta mi er oppkalt etter den ene oldemora mi og begge bestemødrene. Dersom vi får ei jente til blir hun oppkalt etter to andre oldemødre.

Dersom vi får en gutt, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... :confused005
 
Vi har et jentenavn klart, men om det blir gutt må vi prøve å finne et begge liker. Vanskelig det der med navn..
 
Vi har jentenavn klart og står mellom to guttenavn
 
Har samme liste «som alltid» over navn vi liker :joyful:

Hvilket navn er umulig å si før vi ser hvem som kommer, må se hvordan barnet ser ut så jeg ser om navnet passer.
 
Her er navn klart allerede :hilarious::hilarious:
 
Vi har ikke snakket om det. Jeg har et jentenavn på blokka, men samtidig er magefølelsen min at det blir en gutt, haha. Merker at jeg synes det er vanskelig å snakke om det før det er mer sikkert.
 
Vil du fortelle? :)
tja, vi tenker på: Madelen om det er jente, Oliver om det er gutt.

Jente navnet er vi kanskje litt i tvil om, vi liker Sofie veldig godt også :)
 
Back
Topp