Litt spent :D

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Jeg er litt spent og nysgjerrig på hvem her inne som kanskje kan være gravid med 2 :D Eller flere :P

Har noen følelse på det? :D

Her er jeg ganske sikker på 1, men blir nok ikke het 100% før etter UL :P
Skal vel mye til her :P

Jeg er arvelig belastet på flerproduksjon..:p men føler egentlig ikke noe dobbelt av noe ;) så må vel vente til ul for å finne det ut!:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er sikker på en :) Var å sjekka egget denne pp, og det var et modent egg :) Isåfall må det være enegget, men det tror jeg ikke. Vi har mange tvillingpar i vår familie. Både på min side og mannens :) Så kanskje neste gang ;)

Jeg er sikker på en :) Var å sjekka egget denne pp, og det var et modent egg :) Isåfall må det være enegget, men det tror jeg ikke. Vi har mange tvillingpar i vår familie. Både på min side og mannens :) Så kanskje neste gang ;)

Mulighetene er er om det er tvillinger i din familie ;) :D

Er to sett med tvillinger i min familie, og ett sett i mannens familie, så blir spennende å se :talk017

Her er det nok bare en...tror jeg... Ingen tvillinger i verken min eller gubben sin nærmeste familie, men En gang må jo være den første...? ;-)

Er nok bare 1 inni magen her og, selv om jeg fikk en følelse på tvillinger når magen ble så stor i uke 5 :o
4 uker til UL nå, så da får vi vell svar :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Er nok bare 1 inni magen her og, selv om jeg fikk en følelse på tvillinger når magen ble så stor i uke 5 :eek:
4 uker til UL nå, så da får vi vell svar :D

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Blir spennende å se.

Har skjønt at det ikke er så veldig uvanlig at man satser på siste og får en bonus :P Krysser fingrene for 1 :P

Blir spennende å se.

Har skjønt at det ikke er så veldig uvanlig at man satser på siste og får en bonus :P Krysser fingrene for 1 :P

Hehe, ja dette blir lille atpåklatten vår, men innimellom så håper jeg det er to ;)

Da er liksom gutta mine tette å har hverandre, og hadde vi fått to nå så hadde de to hatt hverandre :)
Ser hvor godt gutta mine har det sammen og hvor flinke de er når de to er sammen å hjelper hverandre :)

1 frisk er topp
2 friske er tipptopp
:D

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Hehe, ja dette blir lille atpåklatten vår, men innimellom så håper jeg det er to ;)

Da er liksom gutta mine tette å har hverandre, og hadde vi fått to nå så hadde de to hatt hverandre :)
Ser hvor godt gutta mine har det sammen og hvor flinke de er når de to er sammen å hjelper hverandre :)

1 frisk er topp
2 friske er tipptopp
:D

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Ser den. Og sant :D

Tenker litt det jeg også. Skal ikke legge skjult på at jeg har lyst på tvillinger. :p Men jeg vet så innmari godt hvor slitsomt det vil bli :p Tror samboer hadde dødd på stedet om det hadde skjedd :p haha... nei, men det blir nok bare 1 her :D

Men det skulle bare mangle at det skulle komme to nå, nå som ting forhåpentlig går etter planene. Pleier å dukke opp noe som for knudrer til ting her :P

Ser den. Og sant :D

Men det skulle bare mangle at det skulle komme to nå, nå som ting forhåpentlig går etter planene. Pleier å dukke opp noe som for knudrer til ting her :P

Hahaha, ja det er jo typisk at det skal dukke opp noe uplanlagt :p

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Hahaha, ja det er jo typisk at det skal dukke opp noe uplanlagt :p

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Ja, er så min flaks :P Så hadde ikke blitt overrasket :P Satser på at det kun er en jeg :D :P Er nok det også :D

Jeg har to brødre som er tvillinger og samboer er tvilling;p så er litt redd det skal være to:p men de sier jo det ofte hopper over en genrasjon;p
Ser for meg hvor travelt det kan bli med 3 barn fra 2 år å ned:o

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Tror ikke det er to og håper virkelig ikke at det er det heller:/ dette blir vår tredje og definitivt siste!! Om så er tror jeg at jeg kommer til å bli ganske hysterisk;) men selvfølgelig, er det to så er det to! Vi kommer til å ta imot den eller de med åpne armer og masse kjærlighet, uansett antall:)

Back
Topp