Litt smånervøs

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Kjenner jeg er litt nervøs ang denne graviditeten. I følge menstermin er jeg 9+1 i dag (tidlig ul 8+3). Ikke hatt noen blødninger eller smerter altså, men er gravid med tvillinger, og redd for at det ikke er noe liv. Er nok bare hodet mitt som tuller med meg. Er jo kvalm og trøtt som fy... Skal heldigvis på ul igjen om 2 uker, da blir nok alt mer virkelig. Måtte bare få det ut, godt å ha en plass å lufte tankene:)

Så spennende at du venter tvillinger <3 Du får trøste deg med at symptomene er på plass! Blir nok godt å få sett de små på ultralyd:)

Kjenner jeg er litt nervøs ang denne graviditeten. I følge menstermin er jeg 9+1 i dag (tidlig ul 8+3). Ikke hatt noen blødninger eller smerter altså, men er gravid med tvillinger, og redd for at det ikke er noe liv. Er nok bare hodet mitt som tuller med meg. Er jo kvalm og trøtt som fy... Skal heldigvis på ul igjen om 2 uker, da blir nok alt mer virkelig. Måtte bare få det ut, godt å ha en plass å lufte tankene:)
Det går nok bra skal du se:) Lett å bli litt nervøs når tankene begynner å svirre. Men ikke bekymre deg nå som alt er normalt og slik det skal være :) Om to uker får du se at alt står bra til!
Gratulerer med tvillinger! :D

Ville ikke bekymret meg for det. Jeg ble også satt tilbake 5 dager ift. menstermin sist graviditet, og er forberedt på det samme nå, for CBD viser at jeg er kortere på vei enn det jeg hadde trodd. Eggløsningen varierer nok litt fra person til person og fra syklus til syklus. :)

Så gøy med tvillinger!! Det går nok fint skal du se :) Alle babyer vokser litt i rykk og napp, så de 5 dagene er nok ikke noe å bry deg om.

Lykke til, og hold oss oppdaterte :)

Har jo allerede vært på ul (7+4) og sett god og tydelig hjerteaktivitet på begge to. Er nok mest det at det er tvillinger som stresser meg. Dvs å gå gravid med tvillinger. Håper jo at alt går bra og gleder meg til de kommer. Ett skritt om ganga..Ingen smerter el blødning er positivt. Bare hodet mitt som er litt forvirra.

Så gøy at du fikk se tydelig hjerteaktivitet på begge to miraka, tenk så heldig du er som skal få bli tvillingmamma! Det er nok hodet som er forvirra som du selv sier, stresser litt selv og vurderer tidlig ul for å få "roa" meg litt :)

Nesten som jeg er litt sjalu på deg :) Tenk så stas å bli tvillingmamma <3 Det går nok helt bra inne i magehuset skal du se

Det går nok helt fint!! Spirene ligger å koser seg inne i den varme magehulen.

Takk for positive ord alle sammen:) Nå skal jeg prøve å senke skuldrene, legetime om en uke og bare 12 dager til ul:)

I morgen er det ul igjen!:) Jeg gleder (og gruer) meg så utrolig mye. Skal bli så godt å få sett hvordan det går inni magehuset:) Og bare få bekreftelse, kommer nok til å være ti kg lettere etterpå:)

Er det tett oppfølging med ul fordi det er tvillinger? Gleder meg til å høre i morgen at alt står bra til :)

Er det tett oppfølging med ul fordi det er tvillinger? Gleder meg til å høre i morgen at alt står bra til :)
Ja, det var Gyn som tok tidlig ul som sendte henvisning til sykehuset. Så det er jo litt gøy da, å gå hilst på de flere ganger:) Får vel flere ul etter oul også, får å følge at de vokser og har det greit:)

Ja, det var Gyn som tok tidlig ul som sendte henvisning til sykehuset. Så det er jo litt gøy da, å gå hilst på de flere ganger:) Får vel flere il etter oul også, får å følge at de vokser og har det greit:)
Jeg får og 3 vekstmålinger etter OUL pga overvekt. Det er ganske spennende å følge med at h*n vokser som h*n skal :)

Hvordan gikk det? :-)

Back
Topp