Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du henvisning fra lege da og ul samme dag? Nå er det blitt mer brunlig det som kommer ut, godt eller dårlig tegn? Legen har jo da selvfølgelig ikke telefontid før kl 9, så nå sitter jeg her og venter jeg :-(Hadde også en uskyldig blødning når jeg gikk med min sønn. Var i uke 7 og ble livredd. Men rett på ul som viste at alt var i orden.Krysser fingrene for deg!!
![]()
Time kl halv elve, så får vi se hva de sier...
Termin 26 feb med første frø <3
Sendt fra telulofen min!![]()
Brunt blod er gammelt. Dvs at blødningen har stoppet om det ikke kommer mer friskt blod.Fikk du henvisning fra lege da og ul samme dag? Nå er det blitt mer brunlig det som kommer ut, godt eller dårlig tegn? Legen har jo da selvfølgelig ikke telefontid før kl 9, så nå sitter jeg her og venter jeg :-(
Det er et godt tegn det da? Jeg er jo vettskremt jeg nå, har lagt og stirret i taket fra kl 4 i natt når det startet og til kl var halv ni i morgesBrunt blod er gammelt. Dvs at blødningen har stoppet om det ikke kommer mer friskt blod.
Fikk du henvisning fra lege da og ul samme dag? Nå er det blitt mer brunlig det som kommer ut, godt eller dårlig tegn? Legen har jo da selvfølgelig ikke telefontid før kl 9, så nå sitter jeg her og venter jeg :-(
Jeg bestilte privat jeg også, på VolvatJeg gikk til privat ul, kom ikke til andre steder. Håper du får svar fort.<3