Litt små redd nå....

*oida*

Forelsket i forumet
Det kom blod på papiret når jeg nettopp var på do nå... Så nå sitter jeg her i sofaen og er veldig redd, kommer ikke til å få sovet mer i natt, kan ringe legen om 4 timer :-(

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Har ikke turt å sjekke, gikk ned igjen i sengen og har lagt og stirret i taket, sovet kanskje en liten time, men det endte i mareritt :-( ringe legen om 1 time

Får håpe det er uskyldig!

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Hadde også en uskyldig blødning når jeg gikk med min sønn. Var i uke 7 og ble livredd. Men rett på ul som viste at alt var i orden. :) Krysser fingrene for deg!! :)

Hadde også en uskyldig blødning når jeg gikk med min sønn. Var i uke 7 og ble livredd. Men rett på ul som viste at alt var i orden. :) Krysser fingrene for deg!! :)
Fikk du henvisning fra lege da og ul samme dag? Nå er det blitt mer brunlig det som kommer ut, godt eller dårlig tegn? Legen har jo da selvfølgelig ikke telefontid før kl 9, så nå sitter jeg her og venter jeg :-(

Håper du har fått ringt lege og blitt beroliget? (der skrev jeg samtidig som deg, og ser at de ikke er åpnet enda =\ )
Krysser fingre for at alt er bra!

Jeg hadde en blødning i uke 7 med eldstemor, det var ikke så veldig mye, litt brunlig utflod over noen dager. Det gikk bra =)

Time kl halv elve, så får vi se hva de sier...

Blødde i begge mine sv.sk, har hatt småblødninger denne gangen også - har gått fint til nå ;)
Lykke til hos legen i dag, krysser fingrene for at det kun er en uskyldig blødning!

Fikk du henvisning fra lege da og ul samme dag? Nå er det blitt mer brunlig det som kommer ut, godt eller dårlig tegn? Legen har jo da selvfølgelig ikke telefontid før kl 9, så nå sitter jeg her og venter jeg :-(

Brunt blod er gammelt. Dvs at blødningen har stoppet om det ikke kommer mer friskt blod.

Har tatt masse blod prøver og han prøvde å berolige meg med at hvis det ikke var like mye som en vanlig mens så skulle nok dette gå bra. Jeg skulle prøve å slappe av, og han håpte det ikke tok seg opp i løpet av dagen, da var det bare å ringe inn igjen, skal inn igjen i morgen kl 11. Er sykemeldt til og med mandag med strengt forbudt mot å jobbe :-( og jeg som er så glad i jobben min :-)

Han ville ikke sende meg til ul men jeg har bestilt en selv, men tidligst time på tirsdag :-(

Håper blodprøvene viser at alt er bra! Krysser fingrene for deg!:) godt du fikk sykemelding:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Brunt blod er gammelt. Dvs at blødningen har stoppet om det ikke kommer mer friskt blod.
Det er et godt tegn det da? Jeg er jo vettskremt jeg nå, har lagt og stirret i taket fra kl 4 i natt når det startet og til kl var halv ni i morges

Jeg gikk til privat ul, kom ikke til andre steder. Håper du får svar fort. :) <3

Jeg gikk til privat ul, kom ikke til andre steder. Håper du får svar fort. :) <3
Jeg bestilte privat jeg også, på Volvat :-) men fikk ikke time før tirsdag, er så bekymret for knøttet :-(

Back
Topp