Litt små redd nå....

Er det andre private som kan ha time tidligere?

Krysser fingrene for deg

Hei. Sniker litt fra mai 13. Jeg mistet 3 ganger, før lillebror begynte å vokse ordentlig inni magen.
Alle 3 gangene har jeg styrtblødd og hatt smerter/vibreringer i magen. Vet at man fort blir bekymret og redd når det kommer blod på papiret, men så lenge det ikke er masse så er det (som regel) ikke noe å "bry seg om". Masse lykke til videre i svangerskapet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei. Sniker litt fra mai 13. Jeg mistet 3 ganger, før lillebror begynte å vokse ordentlig inni magen.
Alle 3 gangene har jeg styrtblødd og hatt smerter/vibreringer i magen. Vet at man fort blir bekymret og redd når det kommer blod på papiret, men så lenge det ikke er masse så er det (som regel) ikke noe å "bry seg om". Masse lykke til videre i svangerskapet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har ingen smerter heldigvis, bare en klump i magen men det er nok fordi jeg er redd :-( tusen takk for at du deler! Håper dette er bare en liten bagatell :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Er det andre private som kan ha time tidligere?

Krysser fingrene for deg
Jeg kan prøve å ringe sentrumslegene også, men det er jo mitt i fellesferien nå så vet ikke jeg :-) prøver å holde ut til tirsdag :-(

Kommer det mere nå?
Hvis det bare er littegrann på papiret eller i trusa, tror ikke du skal bekymre deg så mye. De gangene jeg har mistet kom det som mensen fersk blod med klumper.
Håper det går bra med deg og den lille ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Kommer det mere nå?
Hvis det bare er littegrann på papiret eller i trusa, tror ikke du skal bekymre deg så mye. De gangene jeg har mistet kom det som mensen fersk blod med klumper.
Håper det går bra med deg og den lille ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Det var en del i natt (da var det en del i do) men har roet seg veldig nå, ligger strak ut på sofaen under pleddet, er kjempe sliten siden jeg ikke har sovet så mye i natt, urinen i morges var kjempe lys og uklar i tillegg så har levert inn den også,

Håper legen har noe svar til meg i morgen

Så lenge du ikke har smerter og det ikke er så mye nå er det gode tegn! Slapp godt av på sofan og prøv å ikke bekymre deg så alt for mye (vet hvor vanskelig det kan være, men prøv) ;) og ta vare på deg selv, dette går nok bra skal du se :)

Krysser fingrene for at det går bra :) Slapp av og prøv å tenk på noe annet ( selv om jeg vet at det ikke er enkelt :( )

Det er et godt tegn det da? Jeg er jo vettskremt jeg nå, har lagt og stirret i taket fra kl 4 i natt når det startet og til kl var halv ni i morges

Ja det er det!

Jeg har hatt litt blod på papiret 2 ganger nå. Den ene gangen var det brunt og jeg regner med det er fra dagen før da jeg tok celleprøve. Den andre gangen kom det rødt blod men det var lyst så regner med det bare var en rift i sjeden el (hadde hatt sex).

Har hatt abort og da blødde jeg som et uvær. Mye mer blod enn ved mens, det bare rant! Og store blodkoagler. Uke 8. Ingen smerter da men så hang fosteret igjen så jeg måtte på utskrapning så mulig det var grunnen til at jeg ikke kjente noen smerter...

Hvis det bare har kommer litt på papiret og det nå har sluttet så krysser vi fingrene for at det er helt ufarlig :)

Det er et godt tegn at det har blitt brunt ja...det betyr gammelt blod:) jeg husker jeg plutselig blødde friskt når jeg var i uke ni, men det ble med det, pg lillejenta er nå 3 1/2 år:)

før henne mistet jeg, begynte med litt mensaktig, brunlig blod og menssmerter. Om kvelden sa det nesten plopp, jeg fossblødde og hadde skikkelig menslignende smerter, spes. I ryggen. Var ikke i tvil den gangen. Hvis det er noe som går galt, tar det seg ganske fort opp til å bli kraftig blødning.

prøv å hvile du, kryp u der teppet på sofaen og unn deg noe godt. Det er lett å si slapp av, men det er ikke lett å gjøre det! Føler med deg og ønsker deg masse lykke til! Krysser fingrene for deg!

Sniker fra annet forum!
Håper alt er bra med deg og lille spiren! Jeg har mistet 2 ganger tidligere. Begge gangene startet med brun spotting, som ble verre og gikk over til brunrødt blod. Ene gangen med mye smerter, andre gangen uten!
Det er ingen fasit på hvordan er SA er, alle er ulike.
Masse lykke til! Håper det bare er en uskyldig blødning!

Sniker fra annet forum!
Håper alt er bra med deg og lille spiren! Jeg har mistet 2 ganger tidligere. Begge gangene startet med brun spotting, som ble verre og gikk over til brunrødt blod. Ene gangen med mye smerter, andre gangen uten!
Det er ingen fasit på hvordan er SA er, alle er ulike.
Masse lykke til! Håper det bare er en uskyldig blødning!
Tusen takk for lykkeønskninger! Her har det vært rødt og blitt brunt og det minker, bare krysser fingrene for at det ikke tar seg opp igjen, får vite mer i morgen tidlig på ny lege time :-)

Jeg ligger fremdeles helt i ro og slapper av, har lest en hel bok nå og begynner på neste nå, alt for å ikke tenke for mye :-(

Tusen takk for lykkeønskninger! Her har det vært rødt og blitt brunt og det minker, bare krysser fingrene for at det ikke tar seg opp igjen, får vite mer i morgen tidlig på ny lege time :-)

Jeg ligger fremdeles helt i ro og slapper av, har lest en hel bok nå og begynner på neste nå, alt for å ikke tenke for mye :-(

Slapp av og kos deg med bok! Krysser fingrene for deg! :-))

Jeg små blødde litt i uke 4 og 5. Men alt er jo fint i magen min :) så det er mulig å blø og at det fortsatt er bra i magen. God bedring og lykke til

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

sniker litt fra januar jeg blødde mer eller mindre fra uke 7 til uke 11 noen ganger mer men for det meste bare litt på papiret hver morgen men plutselig bom stopp i uke 12. fikk ul i uke 7, 10 og 12 den siste måtte jeg bare ta for å roe meg helt ned kom et par klumper rett før det stoppet helt opp og nå har jeg ikke blødd siden er nå straks i uke 16 vet at allt har gått bra og roet meg helt ned nå kjenner jeg også liv daglig der inne liten aktiv kickbokser i magen ^^.
ikke alle blødninger trenger å bety at noe er galtmed lille skatten i magen. håper allt kommer til å gå bra med deg :)

sniker litt fra januar jeg blødde mer eller mindre fra uke 7 til uke 11 noen ganger mer men for det meste bare litt på papiret hver morgen men plutselig bom stopp i uke 12. fikk ul i uke 7, 10 og 12 den siste måtte jeg bare ta for å roe meg helt ned kom et par klumper rett før det stoppet helt opp og nå har jeg ikke blødd siden er nå straks i uke 16 vet at allt har gått bra og roet meg helt ned nå kjenner jeg også liv daglig der inne liten aktiv kickbokser i magen ^^.
ikke alle blødninger trenger å bety at noe er galtmed lille skatten i magen. håper allt kommer til å gå bra med deg :)

Jeg har bestilt ul på tirsdag og 6 aug, da er jeg 8 og 11.

Var på do i sted igjen og da er det akkurat som siste dagene i mensen? Litt brunt slim på en måte? Er iallefall ikke rødt lenger da... Måtte kvelden og natten gå fort sånn at jeg får svar på prøvene i morgen

Lykke til i morgen. krysser fingrene for at alt er fint.

Jeg har blødd sporadisk i hele svangerskapet så langt, minst 3 ganger i uka hver uke, men her står alt bra til! :)

Back
Topp