Litt om oss :)

26 år, samboer er også 26år, bor i Fredrikstad. Sammen har vi en sønn på 11 måneder nå, så det blir 18 måneder i mellom dem:) har også en hund! Vi har vært sammen i snart 11år og bodd sammen i 6år :)

24 år, forloveden min er 27 år. Dette er vårt første barn. Vært sammen i 6 år, bodd sammen i 4 år. Gifter oss neste sommer :)
Begge har fast jobb. Jeg som lærer i nabokommunen, 100 % :) Bor i Telemark!

Jeg er 26 år og studerer, har samboer, to felles barn, to barn fra tidligere forhold og to bonusbarn. Venter vårt tredje felles. Bosatt i Trondheimsområdet:)

Jeg er 31 år og kommer fra Kongsberg. Kjæresten gjorde det slutt 1 uke etter positiv graviditetstest, men han har lovet å stille opp for oss. Har ingen barn fra før, men har 3 katter og en liten hund :)

Jeg er 31 år og kommer fra Kongsberg. Kjæresten gjorde det slutt 1 uke etter positiv graviditetstest, men han har lovet å stille opp for oss. Har ingen barn fra før, men har 3 katter og en liten hund :)
OMG, så trist :'( Det hørtes ikke greit ut, men håper dere er venner og at han støtter dere slik han har lovet. Sender deg en god klem.

OMG, så trist :'( Det hørtes ikke greit ut, men håper dere er venner og at han støtter dere slik han har lovet. Sender deg en god klem.
Takk :) Det går greit, men det er tungt. Han stiller opp og var med på ultralyd. Han skal være med på neste også. Vi er venner og tror vi kommer til å fortsette å være det :)

Drar opp igjen denne jeg :)

Straks 30 år, bor i Førde med verdens beste samboer. Jobber som ergoterapeut. Venter første barn :Heartred

23 år, har en datter på 2,5 år. Bor med samboer som er far til forrige barn og far til lillesøster som har forventet ankomst 3 oktober :-)

Straks 35 år, bor i Haugesund, men er fra Bulgaria, mannen min er norsk, 35 år, vi har vært sammen i 8 år og gift siden 2012, har en datter sammen på 3,5 år, venter nummer 2 :) vet ikke om det blir gutt eller jente, skal på oul i morgen så da kanskje vi får vite ;)

Hei

Jeg er 32 år
Gift og mannen min er 36 år.
Vi har to barn fra før. En gutt på 7 og ei jente på 1,5 år.
Vi bor i Suldal (Rogaland fylke)
Jeg jobber som sykepleier

Hallo :-)

Jeg er 32 år, gift på andre året med han jeg har vært sammen med de siste hundre årene :-P
Bor i Bergen med de tre barna våres, tre katter og hunden :-) Er nå gravid med tvillinger og pga svangeskapet er jeg da sykemeldt pga hyperemesis :-/ Har termin i november sånn egentlig men jeg regner med de kan komme noen uker før :-)

Jeg og samboer er begge 26 og har vært sammen i 7 år. Venter fått første barn 9 oktober, er jente. Bor i Trondheim og har en hund. Er på siste året på bachelor nå, men utsetter å fullføre et semester for å få full permisjon =)

Halloen :-D Jeg er 26 år, født og oppvokst utenfor Tromsø, kommer fra Nedre Eiker, men bosatt meg i Trondheim med trøndermannen min :-) Vi har vært sammen i litt over 6 år, gifter oss neste år. Venter vårt første barn <3 Er utdannet førskolelærer, men jobber deltid i en klesbutikk og på barnepassen til treningssenteret :-)

Hallo :) jeg er 23 år og samboer er 39 år, vi har vært sammen i 6 år. Venter vårt første barn, en liten jente, 18.10. Vi bor i Oslo og jobber på Meny. ;)

Heihei! :) Jeg og samboer er begge 26 år, vært sammen i snart 10 år og venter vårt første barn med termin 24. oktober (termin før OUL). Bor i Trondheim hvor han er student og jeg er i fast jobb innen økonomi. Ingen av oss er trøndere, men kommer fra Møre og Romsdal.

Jeg er 24 år, mannen er 33. Vi har straks vært gift i 4 år (30. mai), og har en sønn på snart 2 år sammen fra før. Mannen har en sønn fra et tidligere forhold, på 15 år :)
Vi leier en kårende i Nord-Trøndelag, men er i prosessen om å søke lån da vi gjerne vil eie.
Jobber som hjemmeværende mamma ;)

Jeg er 29 år, gift og har to barn. Venter vårt tredje barn. Har termin i begynnelsen av november, men sistemann kommer to uker før, så kan jo være denne også kommer i oktober :)

Jeg er 30 år, er gift og bor i Oslo. Har ei datter (7) fra et tidligere forhold og en sønn (16 mnd). Venter nå lillesøster :) jobber som sekretær men har i det siste kun vært vikar.

Back
Topp