Litt om oss :)

Jeg er 29 år, mannen er 2 år eldre.
Bodd sammen i Oslo i 3 år, gift siden i sommer.
Venter vårt første barn, så jeg er kjempe spent og samtidig ganske nervøs. Men så lenge spira klamrer seg fast går det nok bra, jeg har følt meg klar for barn i sikkert 10 år allerede:p

40 år. Bor rett uttafor Trondheim.
Har to gutter fra før. En på 9 og en på 3. Hjemmeværende for tiden
Sammen med verdens beste selvfølgelig

Jeg er 25 og samboeren er 28 vi har fra før en sønn på snart 4 :) vi bor i en rekkehusleilighet som vi eier, vi bor på helgeland;)

Koselig tråd :) jeg er 28 år. Samboer og forlovet med verdens beste mann på 32 år.
Vi har begge barn fra før. Jenta mi bor fullt hos oss, og er tidenes beste unge :) Hans barn er hos oss annenhver helg, så da er vi en ordentlig storfamilie.
Nå venter vi vår første (og sikkert siste ;) ) felles baby. Da blir kaoset komplett, og perfekt ;) Vi gleder oss og er veldig spente :)

Jeg er 29 år, gift, bor i Oslo. Fra før har jeg en jente (7) fra et tidligere forhold, og sammen med min mann har jeg en gutt (1). Jeg er kontorarbeider, men for tiden uten jobb siden jeg gikk ut i permisjon i fjor :( så nå tar jeg oppdrag som freelance skuespiller, mest små roller.

Jeg er 29 år, gift, bor i Oslo. Fra før har jeg en jente (7) fra et tidligere forhold, og sammen med min mann har jeg en gutt (1). Jeg er kontorarbeider, men for tiden uten jobb siden jeg gikk ut i permisjon i fjor :( så nå tar jeg oppdrag som freelance skuespiller, mest små roller.
Glemte å nevne at jeg og mannen har kjent hverandre i 13 år men vært sammen i 2 år nå da vi tidligere var venner

hei :)

31 år fra Sarpsborg :) samboer med min beste venn fra ungdomstiden. 2 gutter fra før og dette blir sistemann i trio'n :) Eldstemann er 7 år (fra tidligere forhold) og minstemann (enn så lenge :) ) fyller snart 3 <3

27 år fra trøndelag, samboer med verdens beste mann på 33 år! Sammen har vi en datter på 7, og venter nå på lillesøster/lillebror <3

Jeg er 29 år og samboeren er 30. Vi har to barn fra før av, en på seks og ei som akkurat ble ett år. Han jobber som automasjons ingeniør og jeg som vernepleier. Vi bor i Vestfold på ett lite tettsted utenfor Larvik.

Jeg er 26 og kommer fra Bergen :) Er for tiden student, gift og har en sønn som er født juni 2014 :)

Så hyggelig å få vite litt mer om dere jenter !
Jeg er 29år, han er 32. Vi har vært sammen i snart 5 år. Sammen har vi en hund og ei datter født i juli 2014. Bor i Østfold, vurdere å flytte tilbake til Oslo, der jeg bodd i 3 år, jobber som maskiningeniør men vurderer å bli lærer :P

Jeg er 26 år og blir 27 dagen etter termin:pHar vært samboer i litt over 5 år og dette er vårt første barn. Bor i Sandnes men jobber i Stavanger i helsesektoren

Back
Topp