Litt om oss :)

24 år bosatt i Oslo sentrum med min ektemann og våre 2 små hunder.
Er helsefagarbeider som jobber på dement avdeling.
Våre interesser er brettspill og trening :)
Vi har vært offisielle kjærester i 3 år, gift i 6 mnd og venter vårt første barn i 27 okt <3

Jeg er 26 og mannen 34. Vært gift siden mai 2015 og dette blir første barn :D Bor i Buskerud. Vi vurderer å flytte innen nærmeste framtid, da enten til annet sted i Buskerud, Bærum eller Oslo.

Mannen jobber med tv og er forkynner. Jeg har en bachelor i teologi og ledelse og er for tiden innleid til prosjekter, mens jeg vurderer hva jeg skal svare på et jobbtilbud jeg har fått ;)

jeg er 28 år og samboeren er 26, vært sammen og samboere i 2 år ca. han har ei datter på 4,5 som er her annen hver helg, jeg har 2 jenter på 7 og 8,5 som er her det meste av tiden. sammen har vi en gutt på 1 år og venter nå nr 2 sammen i oktober.
jeg er helsefagarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede. jobber bare 50 % da og syns det er helt greit å supplere med ekstra vakter så jeg kan ha sønnen vår hjemme :)

24 år begge to, vært sammen i 5,5 år og samboere i 4,5 år :) Bor i Oslo, venter vårt første barn. Jeg jobber som interiørarkitekt.

Hei :-D
Er 35 år, sambo er 41 og vi har to barn sammen og venter nr tre. Vært sammen i åtte år. Eldste jenta er 4 år og yngste er 1 år.
Bor i Trøndelag, kort vei fra Trondheim. Har studert mesteparten av tjueårene og har jobbet som lærer og i PPT. Er for tiden hjemmeværende med minstemor.

Jeg er 38, min mann 40, gift i 14 år og har 3 barn på 13,11 og 7 år. Gjett om denne lille spiren kom som en overraskelse! Bor i Bærum og jeg er hjemmeværende.

Er 28 år, gift, og vi har 1 dotter i lag så dette blir nr 2. Har termin akkurat i månedsskiftet, mellom 28.september til 1.oktober alt etter kva legen man spør ;) Bur på Sotra i Hordaland :)

Jeg er 29 og mannen er 35. Vi har en gutt født i 2013, som blir stolt storebror :)
Er fra Telemark. Jeg jobber på sykehuset og mannen jobber innenfor salg.

Jeg er snart 32, flyttet hit fra Sverige for 7 år siden og har en snart 33 år gammel (norsk) sambo. Vi vært sammen for 5 år siden (husket akkurat NÅ at vi hadde 5-årsdag for en uke siden, men den glemte vi begge! :P ) og har en liten men bestemt gutt på 3 år. Spiren i magen er meget velkommen da jeg har ønsket et søsken til gutten i over ett år! :D

Jeg har nettopp fylt 21 og sambo fyller 24 i år, vært sammen i snart 4 år og har bodd sammen i snart 3. Dette er mitt første barn, men sambo har en datter på 6 fra før :) Han jobber som industrilakkerer og jeg er for øyeblikket arbeidsledig dessverre :( mistet jobben i slutten av feb. Men vi gleder oss til skatten vår kommer i Oktober!

Jeg er 29, og blir akkurat 30 innen barnet kommer. Bor for tiden i Oslo, men skal snart flytte inn hos kjæresten og hans to barn på 5,5 og 2 år. Jeg er utdannet barnevernspedagog. Jobber 80 % for tiden og i to jobber. Ene som miljøarbeider for psykisk utviklingshemmede og andre på småbarnsavdeling i en barnehage.

Jeg er 28, gift med en mann på 30. Vi bor i Sola kommune og venter vårt første barn <3

Jeg er 20 år. Samboeren er 29. Vi har vært sammen i to år, og er forlovet. Dette blir første gangen for begge to, vi er skikkelig spente og synes tiden går såå sakte.

Vi bor i Finnmark, har enda ikke sett noen andre her inne som bor her?

Jeg er 31 i august. Bor sammen med kjæresten min som er 35, og våre to barn på 5 1/2 og 7 år. Dette vlir sistemann i flokken:Heartred
Jeg er sykepleier.

30 år, har ei jente på 7 fra tidligere forhold. Er gift og vi har en gutt på 1 år sammen. Bor i Oslo. Jeg er skuespiller (freelance), tar mest småroller. Mannen er selvstendig næringsdrivende innen bygg, renhold og vedlikehold.

36 år, bor i Oslo. Dette blir tredje barnet vårt. Termin 2.11, men erfaringsmessig vet jeg at fødsel blir i oktober.

Back
Topp