Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
24 år bosatt i Oslo sentrum med min ektemann og våre 2 små hunder.
Er helsefagarbeider som jobber på dement avdeling.
Våre interesser er brettspill og trening
Vi har vært offisielle kjærester i 3 år, gift i 6 mnd og venter vårt første barn i 27 okt <3
Jeg er 26 og mannen 34. Vært gift siden mai 2015 og dette blir første barn Bor i Buskerud. Vi vurderer å flytte innen nærmeste framtid, da enten til annet sted i Buskerud, Bærum eller Oslo.
Mannen jobber med tv og er forkynner. Jeg har en bachelor i teologi og ledelse og er for tiden innleid til prosjekter, mens jeg vurderer hva jeg skal svare på et jobbtilbud jeg har fått
jeg er 28 år og samboeren er 26, vært sammen og samboere i 2 år ca. han har ei datter på 4,5 som er her annen hver helg, jeg har 2 jenter på 7 og 8,5 som er her det meste av tiden. sammen har vi en gutt på 1 år og venter nå nr 2 sammen i oktober.
jeg er helsefagarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede. jobber bare 50 % da og syns det er helt greit å supplere med ekstra vakter så jeg kan ha sønnen vår hjemme
Hei :-D
Er 35 år, sambo er 41 og vi har to barn sammen og venter nr tre. Vært sammen i åtte år. Eldste jenta er 4 år og yngste er 1 år.
Bor i Trøndelag, kort vei fra Trondheim. Har studert mesteparten av tjueårene og har jobbet som lærer og i PPT. Er for tiden hjemmeværende med minstemor.
Jeg er 38, min mann 40, gift i 14 år og har 3 barn på 13,11 og 7 år. Gjett om denne lille spiren kom som en overraskelse! Bor i Bærum og jeg er hjemmeværende.
Er 28 år, gift, og vi har 1 dotter i lag så dette blir nr 2. Har termin akkurat i månedsskiftet, mellom 28.september til 1.oktober alt etter kva legen man spør Bur på Sotra i Hordaland
Jeg er 29 og mannen er 35. Vi har en gutt født i 2013, som blir stolt storebror
Er fra Telemark. Jeg jobber på sykehuset og mannen jobber innenfor salg.
Jeg er snart 32, flyttet hit fra Sverige for 7 år siden og har en snart 33 år gammel (norsk) sambo. Vi vært sammen for 5 år siden (husket akkurat NÅ at vi hadde 5-årsdag for en uke siden, men den glemte vi begge! ) og har en liten men bestemt gutt på 3 år. Spiren i magen er meget velkommen da jeg har ønsket et søsken til gutten i over ett år!
Jeg har nettopp fylt 21 og sambo fyller 24 i år, vært sammen i snart 4 år og har bodd sammen i snart 3. Dette er mitt første barn, men sambo har en datter på 6 fra før Han jobber som industrilakkerer og jeg er for øyeblikket arbeidsledig dessverre mistet jobben i slutten av feb. Men vi gleder oss til skatten vår kommer i Oktober!
Jeg er 29, og blir akkurat 30 innen barnet kommer. Bor for tiden i Oslo, men skal snart flytte inn hos kjæresten og hans to barn på 5,5 og 2 år. Jeg er utdannet barnevernspedagog. Jobber 80 % for tiden og i to jobber. Ene som miljøarbeider for psykisk utviklingshemmede og andre på småbarnsavdeling i en barnehage.
Jeg er 20 år. Samboeren er 29. Vi har vært sammen i to år, og er forlovet. Dette blir første gangen for begge to, vi er skikkelig spente og synes tiden går såå sakte.
Vi bor i Finnmark, har enda ikke sett noen andre her inne som bor her?
30 år, har ei jente på 7 fra tidligere forhold. Er gift og vi har en gutt på 1 år sammen. Bor i Oslo. Jeg er skuespiller (freelance), tar mest småroller. Mannen er selvstendig næringsdrivende innen bygg, renhold og vedlikehold.