Litt om oss :)

Tenke det hadde vært koselig å vite litt om oss her inne :) bare sånn generelt liksom :)
Alder, samboer eller gift, om man har barn fra før , arbeid eller student? og hvor man bor sånn fylke eller mer om man vil det :)

Da blir man litt mer kjent :)

Jeg er 25 år gammel, har en
samboer på 25 år å vi har vært sammen i 11 år :)
Vi har 1 gutt fra før som er 3 år.
Jeg arbeider som apotekteknikker :)
Og bor i Hedmark :)

Da er vi to teknikere !:woot:

Jeg er 33 år, samboer er 36. Vært sammen i 2,5 år. Jeg har 2 barn fra før, en på 6 år og ei på 9 år. Dette blir samboers første☺ jobber i hjemmesykepleien og bor i Telemark.

23 år, samboer med bf på 25. Sammen har vi to piker som blir 3 og 7 i år :) har vært sammen i 9 år. Jobber som helsefagarbeider.
Eier en stor enebolig i rogaland :)

Er 30 år og gift med en på 31. Vi har vært sammen i 13 år og bor på hedmaken. Vi har fra før en gutt på 5 år.

Bor i nærheten av Oslo 32 år samboer og en sønn på 4 år fra før. Jobber på Oslo universitets sykehus

27 år fra Sarpsborg og samboer er 32. Jeg jobber som regnskapsmedarbeider og sambo er selvstendignæringsdrivende!
Vært sammen i 2 år men kjent hverandre lengre gjennom jobb har en gutt på snart 6 måneder og ønsket to tette

Jeg er 21 og sambo 23 ( fyller 24 før babyen kommer ) bor litt utenfor Bergen, dette blir mitt første barn og samboers andre :) Jeg jobber i butikk og sambo på Frank Mohn :)

20 år, bor i Stavanger. Studerer helse og oppvekstfag :happy:

Hei!

Jeg er 25 år, mannen er 32 og vi feirer 4års bryllupsdagen i år. Bor på Bogerud i Oslo og jobber med regnskap. Har prøvd siden august 2015 og er i dag 4+4 på vei :-)

Hei alle sammen :-)
Jeg har blitt 38 og min forlovede 30 ;-) jeg har en 6 år gammel datter fra før , hun fikk jeg ved hjelp av IVF ❤️
Har hatt to SA på under et halvt år det tar litt på, var overoptymistisk de to første gangene så nå har jeg roet meg ned men er glad men ikke sluppet den helt løs, har nok hele tiden litt i bakhodet at det kan skje igjen..
Men er så lykkelig for at jeg blir gravid uten hjelp, så har ikke helt gått opp for meg de positive testene...
Håper virkelig at nå med hjelp av progestron at det blir en oktoberbaby ❤️

Hei :)
Jeg 37 år og samboer. Har to jenter fra før, dette blir vårt første felles barn.

Last edited:
Jeg blir 23 i år, samboer 25. Vi har ei datter som ble 1år i januar :) bor et lite stykke utenfor Trondheim.

Jeg er 28 år, mannen blir 30 i mars.
Vi har en sønn på 3,5 år.
Både jeg og mannen er studenter på fulltid, i tillegg til at vi jobber ved siden av. Han jobber i butikk og som lærervikar, og jeg jobber som kundebehandler.
Bor på sørlandet.

Straks 30, Bergenser, første barn etter lang prøving. Gift på andre året, har hus og katt, begge i jobb.

26år gammel fra øvre Romerike, har en datter på 5 år med samboeren min som jeg har vært sammen med i 7år :)

Jobber i helsevesenet pluss litt ekstravakter i barnehage iblandt :)

Back
Topp