Litt om oss :)

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Tenke det hadde vært koselig å vite litt om oss her inne :) bare sånn generelt liksom :)
Alder, samboer eller gift, om man har barn fra før , arbeid eller student? og hvor man bor sånn fylke eller mer om man vil det :)

Da blir man litt mer kjent :)

Jeg er 25 år gammel, har en
samboer på 25 år å vi har vært sammen i 11 år :)
Vi har 1 gutt fra før som er 3 år.
Jeg arbeider som apotekteknikker :)
Og bor i Hedmark :)

32 år. Gift med en mann på samme alder. Har 3 barn fra før, 7-10-11.

Studerer sosialt arbeid i Stavanger

Jeg er 28, sambo 33:) Forlovet og bor i Oslo området :) Jeg jobber som sykepleier. Vårt første barn som vi har jobbet i 3 år for å lage, så jeg føler meg kjempe stresset og overlykkelig på en gang:p Og jeg tror han føler det samme:) hehe!

Er 30år, vært samboer i fem år, han er 36år. Bor i utlandet og siden dette er første gang jeg er gravid leser jeg alt jeg kommer over på norske nettsteder. Er veldig nervøs for oppfølgingen i forhold til Norge. Vurderer å reise hjem de siste to mnd av svangerskapet. Men først er det bare å håpe alt går bra:)

Jeg er 31 år, mannen jevngammel, vært sammen i 13 år, gift i 9. Vi har to gutter som er 3 og 7 år.
Dette er mitt 7 svangerskap, håper det går bra denne gangen:)
Bor på Østlandet og lever et alminnelig a4- liv- og elsker det!

Last edited:
Blir 26 år om to dager, samboeren blir 30 i april. Jeg studerer regnskap og søker jobb, mannen er IT-konsulent.
Jeg har en sønn på 3 år fra før, samboeren har tre barn fra før på 3, 5 og 7 år. :-)

Bor i Krokstadelva i Buskerud - noen fler som bor her i nærheten?

Er bare 4+6, men håper alt går bra ♡

25 år, samboer og har ei jente på 3 år fra før. Jobber fullt som teamleder. Bor på Jæren!

Jeg er 30 (going stronk on 31), forlovet med samboeren på 36 (Not so stronk on 37). Vi har 10-årsjubileum i april :-) jeg jobber som kinomaskinist, ekspeditør, vakt, badebetjent og tilkallingsvikar på mitt lokale kulturhus. har 30% fast. Men jobber i snitt det dobbelte hver mnd.. Har en bachelor med fordypning i norsk og undervisningskompetanse i norsk og engelsk på alle trinn, opp til vgs... Men får ikke lærerjobb... :-( jeg jobber også som tilkallingsvikar på nabokommunens største barnehage.. Jobber mye, siden samboeren studerte til dataingeniør, han ble ferdig for 3år siden, men har ennå ikke fått jobb som det.. Han jobber som vikar på lager.. Vi håper dette blir bedre, men vi klarer oss fint:-) Bor i Østfold i landlige strøk :-)

Vi er 22 og har snart vært sammen i 3 år, hvorav 1,5 år forlovet (kjent hverandre siden 2.kl) :-)
Dette er vårt første barn. For tiden er jeg student og jobber deltids vedsiden av studiene, mens han er inne til førstegangstjeneste :-P Vi bor for tiden i Trondheim!

27 år, bosatt i Oslo med min kjære samboer og har en sønn på snart 7 år fra et tidligere forhold. Er i fast jobb men er akkurat ferdig med masteren min så er på utkikk etter ny. Sambo studerer fortsatt :)

Back
Topp