Litt om deg.

Hei!
Jeg er 25 år gammel, samme er samboeren min. Vi bor sammen, akkurat flyttet inn i rekkehus!
Vi har en sønn sammen fra før, han blir 2 år i februar! :) Han var ikke helt planlagt, men VELDIG ønsket og velkommen <3
Denne gangen er det veldig planlagt. Spire satt på 1. forsøk, men mistet i slutten av oktober, og i midten av november satt det en ny spire allerede! Håper denne klamrer seg fast <3 Var tøft å gå igjennom en spontanabort..

Min første graviditet oppdaget vi ikke at jeg var gravid før i uke 8. Da gikk tiden fort til man var 12.. nå kjenner jeg at tiden går myye saktere.. I tillegg var jeg på UL i dag (Pga de måtte sjekke denne graviditeten i forhold til at jeg mistet sist, og ikke hadde mensen i mellom, pga eventuelle rester), og da var jo spira mye mindre enn vi trodde. Så får bare krysse fingrene for at det stemmer, og at vi bare har feilberegnet litt <3

Hei hei,
Er ei dame på 31 som nå venter barn nr 2. Vi er sånn ca 6 uker på, og foreløpig går det egentlig overraskende godt!
Men kjenner virkelig på det samme som sist og det er usikkerheten på om det går bra. Men slik blir det nok bare =)

Uansett en spennende tid fremover!

Hei!

Jeg er 24, bor sammen med min fine samboer som er 28. Vi har vært et par i 6 år og venter nå vårt første barn!<3 er i uke 6 nå (5+1) og merker at tiden går veldig tregt! Mange bekymringer, men satser virkelig på at dette skal gå veien. Har en god følelse :)

Utvilsomt en veldig spennende tid!!

Kan si mer etter hvert da jeg ønsker å forbli anonym foreløpig:)
Håper å bli mer kjent med dere med tiden

Jeg er 29 år, samboer 37. Jeg har en sønn fra før. Bor i Tønsberg

Er 4+5

Jeg er gift, mannen fridde da jenta vår var baby, så gifta vi oss da ho var 1,5 år, så nå er det alt 1 år siden:-)
vi har prøvd i 8 mnd, men mista noen runder pga lange sykluser, så veldig gøy det klaffet nå!
Jeg er litt småkvalm innimellom, men ellers fin form.

Eg blir 22 den 18 januar, sambuaren min blir 25 i februar. Vi har vert sammen i snart 4 år, og har nettop kjøpt oss hus :)
Han har en sønn på snart 5 år fra tidligere forhold, og sammen har vi en gutt som blir 9 mnd på mandag, og så venter vi en liten skatt til i slutten av august:) Har jobba som assisitent på grunnskule i 2 år, men som vikar. Permisjonen min er ferdig den 23 januar, men rekner med eg blir sjukmeldt med bekkenplager som forrigr svangerskap. Synes det er herlig å tilbringe dagane heime med sønnen min :)
Ser fram til å bli kjent med dåkke damer her inne :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er 25, jobber som lærer, og venter mitt første barn:) Vi har prøvd å bli gravide i ett år. Full klaff to måneder etter at vi startet med temping:D

Last edited:
Jeg er gift med drømmemannen, vi fant hverandre for 8år siden, da jeg var 15 år gammel :)
Jeg er nå 23år (blir 24 til sommeren) og mannen fyller 25år om noen dager.

Vi har to barn sammen, en gutt født april 2010 og en jente født mars 2011. Ingen av de var planlagte.
Vi eier hus og bil sammen, huset kjøpte vi da jeg var høygravid i 2011 :) jeg har ikke lappen, men det går helt fint. Vi bor i ei lita bygd der det er gå avstand til alt. Er ca 1200innbyggere i kommunen her, denne lille bygda ligger på ei øy i vest finnmark.

Jeg jobber innenfor helse i 80% stilling, arbeider på ett helsesenter med mye forskjellige pasienter. Vi jar en demens avdeling, en syke avdeling for eldre, en rehabiliterings / avlastnings avdeling og akutt plasser. Variert arbeid med andre ord :)
Mannen min ble arbeidsløs i desember 2013, og siden vi bor på en liten plass er det vanskelig å finne noe fast arbeid. Han er nå tilkallingsvikar i barnehagen her, og har som regel minimum 5dager jobb iløpet av 10arb dager :)

Vi har en katt, som vi alle er veldig glad i.

Og ja ellers så har vi termin med den tredje gullskatten 23. August foreløpig. Denne er planlagt og veldig etterlengta. 8pp'er tok det før denne spira satt. Iløpet av denne tia opplevde jeg to kjemiske (3+8 og 4+4) og en ma i uke 6. Nå håper vi spira sitter og at vi kan glede oss til å møte lillesøster/lillebror i august :)

Jeg er 20 år og venter barn med forloveden på 25 :) Vi har vært sammen i 5 år og bodd sammen i snart 4. Jeg jobber som ekstrahjelp i en stor klesbutikk, han er faglært håndverker. Grunnen til at jeg har så liten stilling er pga kronisk sykdom som gjør at jeg ikke klarer å jobbe 100%.

Når jeg får spørsmålet om barnet vårt er planlagt klarer jeg ikke å gi noe godt svar. Kanskje litt fordi det nesten sees enda mer ned på å planlegge graviditet som ung med dårlig jobb enn å bli gravid ved et uhell. Men hun er langt ifra noe uhell, og tanken på at vi skal bli foreldre og starte et helt nytt liv er helt fantastisk! Jeg gleder meg sånn til jenta vår snur livet vårt på hodet :)

Heisann :) Denne hadde jeg ikke sett før, så slenger meg på nå. Blir straks 35 år, mannen er 35. Vi har snart vært gift i 8 år, og var sammen i 8 år før det. Vi har en sønn på 3,5 år fra før. Mannen jobber som produksjonskokk og jobber tidlig om morgenen, men jeg driver en klesbutikk så jobber litt mer ettermiddag, noe som passer bra i forhold til levering i bhg ol, selv om vi voksne ikke ser SÅ mye til hverandre. Jeg liker egentlig godt å trene dans og arobic, men har de siste årene kun kommet meg i vei en til to ganger i uken, da det er vanskelig å få tiden til å strekke til. Også er det så godt å sitte i sofaen med TVen på, og dataen på fange om kveldenxsmile9

Jeg heter Imen Hasnaoui er 29år gammel og kommer opprinnelig fra Tunisia, men er født og oppvokst i Norge. Jobber for tiden som konsulent, og trives got med det. Har vært gift i 9 år, har en vakker jente på 6 og er nå gravid med nr. 2.

Jeg fant ut at jeg er gravid forige uke, og hadde kontroll i dag, viste seg at jeg er 8 uker på vei :flower:flower:flower
Har desverre diabetes og bruker insulin så jeg får ekstra oppfølging i Ahus.

Back
Topp