Litt nysgjerrig :)

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
"Mimret litt" med forrige termin gruppa og da kom petra prøvedokke opp.

Noen herfra som husker hun? :)
Hun var lenge på FS også endte hun opp på oktober2010. Maaaange som visste hvem hun var. Utrolig aktiv men alt var bare fake!! Ble ikke tatt før etter fødselen pga noen skulle levere gave på døra hennes, i tillegg ble det litt rart når gruppas mest aktive ikke ville være med på fb gruppa. Hun stjal bilder fra en amerikansk blogg, skrev masse hver dag. Vi var ikke den eneste gruppa med hennes fake profil. Tror hun vekslet mellom minst 4 profiler. (De som ble busta i alle fall) lurer på om boblemamma og var en av de.
Utrolig at hun klarte å ha kontroll på alle profilene og livene Sååå lenge. Flere år faktisk!!
Noen som husker alt dramaturger rundt det? :)

Husker også henne. Husker også ei som kalte seg Theresan. Var på samme terminforum som meg sist. Også bare fake. Så vidt jeg husker var det mange troll på den tida.

Ja hun husker jeg godt :(. Hun brukte vel søstren sitt navn og adresse også.

Herregud , hva var dette for noe?
Hadde hun noe å vinne på dette?

Utrolig hva noen får seg til å gjøre...

Ja, husker og det var helt vilt med "troll" da. Satser på de har funnet på noe annet å gjøre nå:) rart med det, hun var ikke så gammel heller. Ja, når du sier det lurer jeg på om hun brukte søstra sitt navn ja.

Herremin... er det mulig? Synes litt synd på også da. Kanskje hun desperat hadde ønsker om baby?

Herregud , hva var dette for noe?
Hadde hun noe å vinne på dette?

Utrolig hva noen får seg til å gjøre...
Vet ikke, om det er et sterkt ønske om å ha barn eller en sykdom kanskje?
Men om jeg hadde ønsket barn Sååå mye hadde jeg ikke orket å henge i timevis på et gravid forum hver dag så jeg går for en type psykisk sykdom når det kommer til petra prøvedokke i alle fall for hun var jammen med drøy mtp hvor aktiv og organisert hun var. Mange var glad i hun så hun var jo veldig koselig og støttende med folk men da ble det ekstra sårt for de nærmeste når alt bare var fake liksom!

Ja, hvem kan glemme den perioden med trolling.....Meeen, noen tok også feil ang en av disse trollene, og det er ganske grusomt. Hun mistet mange ganger sent i sv.skapet, folk trodde hun bare ljugde. Men tilfellet er at hun den siste gangen hun var gravid berget babyen og fikk et friskt barn....Så synes man skal være litt forsiktig og....

Ei som trengte masse oppmerksomhet men det var jo litt rart hun gjorde det på bv....stakkars jente,håper hun har fått hjelp:-)

Mener å huske vi hadde hun samme på juli 2008 forumet også.
Mener å huske at det kom frem etterhvert at hun slet med store psykiske problemer
Hun var også inn på vi som har mistet en periode og la ut bilde av "sin døde baby"

Husker henne godt! Mener det kom frem at hun var boblemamma også. Vi hadde en slik på desember også, tok ett år før vi avslørte henne som TO stk av jentene våre :/

Mener å huske vi hadde hun samme på juli 2008 forumet også.
Mener å huske at det kom frem etterhvert at hun slet med store psykiske problemer
Hun var også inn på vi som har mistet en periode og la ut bilde av "sin døde baby"
Ja, der var hun faktisk også!!!!!! Det er drøyt!!

Husker henne godt! Mener det kom frem at hun var boblemamma også. Vi hadde en slik på desember også, tok ett år før vi avslørte henne som TO stk av jentene våre :/
Ja husker og boblemamma, var vel 4 barnsmor med tvillinger også? Utrolig at hun har klart å holde på så lenge!! Håper og at hun har fått hjelp :)

Ja husker og boblemamma, var vel 4 barnsmor med tvillinger også? Utrolig at hun har klart å holde på så lenge!! Håper og at hun har fått hjelp :)
Ja.. Undrer på om det var samme jente som oss egentlig.. Ene var tobarnsmor med mange ma bak seg og andre 5barnsmor (som var identiteten av sin søster) og dem var type venninner. Tenkt flere ganger om det kunne være henne, ingen barn selv da kom det frem etterpå.

Back
Topp