Litt i tvil om hva jeg skal gjøre nå

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Dere kloke damer:-)
Har etter to SA på rappen etter jul nettopp blitt gravid igjen. Gynekologen min har sagt at jeg sannsynligvis blir satt på blodfortynnende og noe hormoner, tok blodprøver der forrige onsdag som de ikke hadde fått svar på i går. Nå er jeg jo alt på tjukka igjen, hehe, og min gynekolog jobber ikke denne uka.. Vurderer å ta en tur til fastlegen i dag, han har jo fått alt av papirer fra gyn:-)
Eller hadde tror dere det holder å begynne i morra på medisinene? Ville begynt fortest mulig egentlig..

Såå.. Legetime i dag eller i morra?;-) hva ville dere gjort?

Dere kloke damer:-)
Har etter to SA på rappen etter jul nettopp blitt gravid igjen. Gynekologen min har sagt at jeg sannsynligvis blir satt på blodfortynnende og noe hormoner, tok blodprøver der forrige onsdag som de ikke hadde fått svar på i går. Nå er jeg jo alt på tjukka igjen, hehe, og min gynekolog jobber ikke denne uka.. Vurderer å ta en tur til fastlegen i dag, han har jo fått alt av papirer fra gyn:-)
Eller hadde tror dere det holder å begynne i morra på medisinene? Ville begynt fortest mulig egentlig..

Såå.. Legetime i dag eller i morra?;-) hva ville dere gjort?

Jeg ville tatt meg en tur til legen i dag! :)

Er så kleint å gå fra jobb å gå til legen, de lurer sånn da:-p hehe! Men om det hjelper meg å beholde spiren så ringen jeg og får en akuttime:-)

Så bra at du fikk time idag!! :) Jeg tenker også at det er bedre å bare komme igang så fort som mulig. Eller iallefall få hans mening på det. :) Lykke til! :) <3

Hvordan gikk det hos legen? :)

Får blodfortynnende tabletter frem til jeg skal til gyn neste uke ei gang:-) graviditetstesten var positiv hos legen også<3
Åh, så bra at du iallefall fikk noe å starte på nå! :) Og SÅ BRA at testen fortsatt var positiv!!!!!!! :D :D hurra! <3

:)
Enhver bekreftelse er så kjærkommen! Det går nok fint :)

Åh, så bra at du iallefall fikk noe å starte på nå! :) Og SÅ BRA at testen fortsatt var positiv!!!!!!! :D :D hurra! <3
Ja, jeg er utrolig letta:-) og du vet vår felles herlige venninne på jobb? Ho kom bort og hinta frempå at gløden var der igjen - da ble jeg paff!:-P

Ja, jeg er utrolig letta:-) og du vet vår felles herlige venninne på jobb? Ho kom bort og hinta frempå at gløden var der igjen - da ble jeg paff!:-P
Er det sant?!? :D Sååå vittig!! Du stråler vel litt ekstra da vettu!! ;) Hun har ikke sagt noe til meg, haha! ;)

Ja, jeg trenger ikke si det til ho - ho ser det nesten før jeg tester;-) sist så ho det på snap, og sendte "er du gravid?" tilbake ;-)
Hihi:-D

Nysgjerrig på hvem dere sørlandsjenter er nå jeg! Haha, er dere fra Kristiansand??

Er ikke fra en by, jeg;-) landlig bygd:-p

Ja, jeg trenger ikke si det til ho - ho ser det nesten før jeg tester;-) sist så ho det på snap, og sendte "er du gravid?" tilbake ;-)
Hihi:-D
Åh, nå misforstod jeg hvem du mente ;) Hehe! Trodde du snakka om G. Men hun har jo iallefall ikke snap! Haha :D Hvem mener du? :p Send det på mld eventuelt ;)

Nysgjerrig på hvem dere sørlandsjenter er nå jeg! Haha, er dere fra Kristiansand??
Hehe :) Ikke fra Kr.sand jeg heller. Men vil ikke skrive så mye mer foreløpig ;) Sørlandsbaby og jeg kjenner hverandre veldig godt fra før :)

Hehe :) Ikke fra Kr.sand jeg heller. Men vil ikke skrive så mye mer foreløpig ;) Sørlandsbaby og jeg kjenner hverandre veldig godt fra før :)

Skjønner! Så gøy for dere å gå gjennom dette sammen da, hvis dere er venninner ;D

Jeg er fra Kristiansand, så da kjenner vi nok ikke hverandre fra før vi da ;D Bare ble så nysgjerrig på om dere var noen kjente :P

Back
Topp