Her blir eldste 20 år mnd etter Lille kommer.
Nr 2. 18 år straks.
3. Er 13 år
ALLE trodde jeg var ferdig...
Men så i 2014 kom nr 4, og jeg ga klar beskjed om at det ville komme minst 1 til jeg/vi klarte og lage
Og når nr 5 var kommet sprang min Mor runt til ALLE i et selskap og sa jeg var ferdig
Om noen kom bort til Meg og sa hei ***** hvordan går det med de flotte barna dine, eller hvor er den eller den i dag av mine barn brøt Mor inn før jeg fikk si noe som helst. Hun er ferdig nå... nå kommer det ingen flere etc.....
Jeg holdt bare kjeft, og tenkte hva pokker vet hun om det
Derfor hadde jeg en Bi-smak i munnen når jeg skulle dele det at vi nå venter nr 6.
Følte på en slags skam pga hvordan min Mor hadde holdt på
Men pga ting ikke gikk knirkefritt, og vi ikke viste om jeg ville klare å bære frem.
Så ble ting satt i et annet perspektiv
Og når vi da fikk gode nyhete sa jeg det til ALLE sladre kjerringer i familien før min Mor rakk
Kommet noen tilbakemeldinger som du er gal, sprø, tøff, du har god hjelp i de største så du klarer deg....osv osv
Det skal sies at jeg har VELDIG lite hjelp av de største da dem har sitt eget liv. Og ikke er tilgjengelige. DET irriterer meg grønn at det også noe min Mor har sagt til ALLE ***** får så mye avlastning av de store.
Hun hadde fått paddekjokk om hun hadde hatt overvåking hjemme hos oss. Hun hadde sett meg klare meg selv 99% av tiden natt, og dag! Og ingen ungdommer.
Føler hun sprer sånt tull pga hun aldri blir spurt om hjelp, eller tilbyr hjelp for den saks skuld. I mens hennes søsken har sine barnebarn jevnt, og trutt.
Så ja jeg irriterer meg over hva folk lirer ut av seg, og da særlig når de antar ting
Eller kommer med ting som min mor har sagt som ikke er sant som dem tar som sant
Jeg har nemlig prøvd, og si i fra. Det når bare ikke inn i min Mors fantasiverden
Jeg kommer vell til, og eksplodere en dag nå pga dem kommentarene...
Bra vi er bortreist, og at ting ble delt via Insta, og Snap hehe Det var VELDIG bevist fra min side