Litt hormonellt innlegg.....:p

Solstjerne

Blir kjent med forumet
Kjenner jeg blir så irritert over enkeltes behov for å trykke deres meninger om mitt svangerskap.... ja jeg har to barn fra før og jaaa d er aldersforskjell mellom dem..... 1 blir 18 samme år og nr 2 blir 8år... men er da for fader mitt valg.... Blir så lei av å høre at d er et tøft valg osv med så stor aldersforskjell...

Sorry syteinnlegg.. men er d flere en meg som har barn med aldersforskjell eller er d såå unormalt....???

Kjenner jeg blir så irritert over enkeltes behov for å trykke deres meninger om mitt svangerskap.... ja jeg har to barn fra før og jaaa d er aldersforskjell mellom dem..... 1 blir 18 samme år og nr 2 blir 8år... men er da for fader mitt valg.... Blir så lei av å høre at d er et tøft valg osv med så stor aldersforskjell...

Sorry syteinnlegg.. men er d flere en meg som har barn med aldersforskjell eller er d såå unormalt....???
Her blir det nesten 15 år mellom nr en og to :) Ikke hørt noe negativt enn så lenge.. Det er da jammen meg ditt valg ja!! Ikke en kjeft som har noe med hva du velger❤️

Her e det tøft gjort fordi det e så liten aldersforskjell... [emoji15] nr 1 er 3,5 og nr 2 nesten 2 når nr 3 kjem!
Så e uansett om det e liten eller stor forskjell virka det som! [emoji85]

Denne gangen e folk mest sjokkert for at me vil ha enda ein(nr4), og kun høyrt positivt enn so lenge:)

Med nr 3 så fekk me høyra at me fekk da travelt og at me hadde nok å gjer framover. Hadde då ein 3 åring, ein på nesten 2 og ein nyfødd.

Her blir det 18, 14 og 9 års aldersforskjell.. De fleste er veldig positive ovenfor oss ihvertfall, men noen må bare komme med kommentarer.. Men de får si hva de vil storesøskna gleder seg veldig og det gjør vi også :Heartred

I juni,blir 9års aldersforskjell. Jeg bryr meg ikke hva folk meningen om det er,de lever ikke mitt liv!!!!

Jeg har ikke barn fra før men jeg har ei søster som er 21 år yngre en meg å ser fa** ikke problemet hos enkelte.. Dette må da bli opp til vert enkelt par.. stå på.[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Her blir det 16 år mellom eldst og yngst - ser ikke det som noe problem. Hva andre måtte mene er ikke noe jeg orker å bry meg med, jeg ber de bare holde munn, eller passe sine egne saker om de skulle føle for å trykke meningene sine på meg. Jeg var så ung når jeg fikk eldste (17), at det først er nå jeg har nådd den alderen der mine venninner får barn på.

Resten av ungene her rekker å bli 3, 9, 12 og 13 før babyen kommer, så det er jo aldersforskjell her også.

Når tvillingene kommer, så er sønnen min 4,5 år og datteren til samboer 15,5 år. Ingen som har sagt noe på det. Datteren til sambo har ønsket søsken siden hun var liten, så for henne har hun endelig fått det. Deilig med «integrert barnevakt» :p

Her blir det 8 års aldersforskjell, og folk er tydelig på at det var vel på tide at eldste fikk søsken...

Her er mamman 38, pappan 33 og det blir 17 og 13 års forskjell mellom søsknene når den lille kommer :) Blir akkurat helt perfekt for vår familie og da kan alle andre mene akkurat hva dem vil uten at det koster meg en eneste tanke ;) Gleder meg helt vilt til å få en liten en i familien igjen [emoji173]

Her blir eldste 20 år mnd etter Lille kommer.
Nr 2. 18 år straks.
3. Er 13 år

ALLE trodde jeg var ferdig...

Men så i 2014 kom nr 4, og jeg ga klar beskjed om at det ville komme minst 1 til jeg/vi klarte og lage :p Og når nr 5 var kommet sprang min Mor runt til ALLE i et selskap og sa jeg var ferdig :eek:
Om noen kom bort til Meg og sa hei ***** hvordan går det med de flotte barna dine, eller hvor er den eller den i dag av mine barn brøt Mor inn før jeg fikk si noe som helst. Hun er ferdig nå... nå kommer det ingen flere etc.....
Jeg holdt bare kjeft, og tenkte hva pokker vet hun om det:eek:

Derfor hadde jeg en Bi-smak i munnen når jeg skulle dele det at vi nå venter nr 6.
Følte på en slags skam pga hvordan min Mor hadde holdt på :(
Men pga ting ikke gikk knirkefritt, og vi ikke viste om jeg ville klare å bære frem.
Så ble ting satt i et annet perspektiv :p
Og når vi da fikk gode nyhete sa jeg det til ALLE sladre kjerringer i familien før min Mor rakk :cool:

Kommet noen tilbakemeldinger som du er gal, sprø, tøff, du har god hjelp i de største så du klarer deg....osv osv
Det skal sies at jeg har VELDIG lite hjelp av de største da dem har sitt eget liv. Og ikke er tilgjengelige. DET irriterer meg grønn at det også noe min Mor har sagt til ALLE ***** får så mye avlastning av de store.
Hun hadde fått paddekjokk om hun hadde hatt overvåking hjemme hos oss. Hun hadde sett meg klare meg selv 99% av tiden natt, og dag! Og ingen ungdommer.
Føler hun sprer sånt tull pga hun aldri blir spurt om hjelp, eller tilbyr hjelp for den saks skuld. I mens hennes søsken har sine barnebarn jevnt, og trutt.

Så ja jeg irriterer meg over hva folk lirer ut av seg, og da særlig når de antar ting :banghead: Eller kommer med ting som min mor har sagt som ikke er sant som dem tar som sant :(
Jeg har nemlig prøvd, og si i fra. Det når bare ikke inn i min Mors fantasiverden :bored:

Jeg kommer vell til, og eksplodere en dag nå pga dem kommentarene...
Bra vi er bortreist, og at ting ble delt via Insta, og Snap hehe Det var VELDIG bevist fra min side :D

Last edited:
Her e det tøft gjort fordi det e så liten aldersforskjell... [emoji15] nr 1 er 3,5 og nr 2 nesten 2 når nr 3 kjem!
Så e uansett om det e liten eller stor forskjell virka det som! [emoji85]

Jeg tenker man må gjøre som føles rett for deg. Tipper du fikser d helt supert :) søstren min har to tette og dem har mye glede av hverandre. Noe som mine som har stor aldersforskjell også har , men på en annen måte :)

Her blir eldste 20 år mnd etter Lille kommer.
Nr 2. 18 år straks.
3. Er 13 år

ALLE trodde jeg var ferdig...

Men så i 2014 kom nr 4, og jeg ga klar beskjed om at det ville komme minst 1 til jeg/vi klarte og lage :p Og når nr 5 var kommet sprang min Mor runt til ALLE i et selskap og sa jeg var ferdig :eek:
Om noen kom bort til Meg og sa hei ***** hvordan går det med de flotte barna dine, eller hvor er den eller den i dag av mine barn brøt Mor inn før jeg fikk si noe som helst. Hun er ferdig nå... nå kommer det ingen flere etc.....
Jeg holdt bare kjeft, og tenkte hva pokker vet hun om det:eek:

Derfor hadde jeg en Bi-smak i munnen når jeg skulle dele det at vi nå venter nr 6.
Følte på en slags skam pga hvordan min Mor hadde holdt på :(
Men pga ting ikke gikk knirkefritt, og vi ikke viste om jeg ville klare å bære frem.
Så ble ting satt i et annet perspektiv :p
Og når vi da fikk gode nyhete sa jeg det til ALLE sladre kjerringer i familien før min Mor rakk :cool:

Kommet noen tilbakemeldinger som du er gal, sprø, tøff, du har god hjelp i de største så du klarer deg....osv osv
Det skal sies at jeg har VELDIG lite hjelp av de største da dem har sitt eget liv. Og ikke er tilgjengelige. DET irriterer meg grønn at det også noe min Mor har sagt til ALLE ***** får så mye avlastning av de store.
Hun hadde fått paddekjokk om hun hadde hatt overvåking hjemme hos oss. Hun hadde sett meg klare meg selv 99% av tiden natt, og dag! Og ingen ungdommer.
Føler hun sprer sånt tull pga hun aldri blir spurt om hjelp, eller tilbyr hjelp for den saks skuld. I mens hennes søsken har sine barnebarn jevnt, og trutt.

Så ja jeg irriterer meg over hva folk lirer ut av seg, og da særlig når de antar ting :banghead: Eller kommer med ting som min mor har sagt som ikke er sant som dem tar som sant :(
Jeg har nemlig prøvd, og si i fra. Det når bare ikke inn i min Mors fantasiverden :bored:

Jeg kommer vell til, og eksplodere en dag nå pga dem kommentarene...
Bra vi er bortreist, og at ting ble delt via Insta, og Snap hehe Det var VELDIG bevist fra min side :D

Må være ekstra sårende når d kommer fra nærmeste familie. Sender deg en klem. Tenker så lenge man er fornøyd med sitt eget valg og utrykker det, så burde alle holde sine meninger for seg selv. :)

Back
Topp