Litt ekstra tungt idag :(

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Kjenner jeg er litt ekstra lei meg i dag, da jeg egentlig hadde termin med tvillingene mine!

Men prøver å glede meg over symtomene på at jeg er gravid igjen og at denne gangen skal alt gå bra! :)

Åååh så god han er da <3 det har du virkelig fortjent <3

Han overrasker stadig <3
Deilig når jeg ligger kvalm og trøtt og har lyst å grave meg ned! <3
Må snart stå opp å konsentrere meg om leksene skal ha ett arbeidskrav på tirsdag og jeg er ikke forberett! :O

Skjønner at det er en trist dag :( Men godt at du har et nytt under på vei å glede deg over på en vanskelig dag! :) <3

Han overrasker stadig <3
Deilig når jeg ligger kvalm og trøtt og har lyst å grave meg ned! <3
Må snart stå opp å konsentrere meg om leksene skal ha ett arbeidskrav på tirsdag og jeg er ikke forberett! :O
Hva du studerer ? :)
Godt å kunne ligge litt ekstra i sengen når formen ikke er på topp :)

Skjønner at det er en trist dag :( Men godt at du har et nytt under på vei å glede deg over på en vanskelig dag! :) <3

Ja! <3
Det hjelper på, vist ikke hadde jeg nok aldri stått opp i dag :(
Eller ligger enda i sengen. Nå må kvalmen gi seg!

Hva du studerer ? :)
Godt å kunne ligge litt ekstra i sengen når formen ikke er på topp :)

Barnehagelærer :)
Tar det på deltid da jeg da er litt friere til å være hjemme med bebisen, siden det car plana vår hele tiden! :)

Japp! :)
Men nå kom bonus gutt og lurte på om jeg kunne stå opp snart :P

Barnehagelærer :)
Tar det på deltid da jeg da er litt friere til å være hjemme med bebisen, siden det car plana vår hele tiden! :)

Japp! :)
Men nå kom bonus gutt og lurte på om jeg kunne stå opp snart :P
Åh så greit å gjøre det slik da :D

Hehe så søt han er :)

Åh så greit å gjøre det slik da :D

Hehe så søt han er :)

Absolutt :)
Jeg er av den typen som helst vil vente til barn er 1.5 år ca før barnehage start liksom :) selv om jeg vet det kan være bra å komme tidligere i bhg for noen, nå kan vi faktisk vente til august 2017 før vi har bebisen i bhg om vi ønsker! :)

Den søteste, er så glad i han at det er vondt når det går for lenge mellom hver gang vi har han!

Så heleg at du er så glad i bonusgutten din :-D Kunne ønske samboeren til far til gutta mine viste sån interesse for dei.
Veldig lei meg for at du må gjennom denne tunge dagen :-(

Så heleg at du er så glad i bonusgutten din :-D Kunne ønske samboeren til far til gutta mine viste sån interesse for dei.
Veldig lei meg for at du må gjennom denne tunge dagen :-(

Jeg elsker han som han var min egen, til og med bonusdattera mi som vi sjeldent har er jeg like glad i! :)
Mener at om du ikke kan interessere deg og være der for bonusbarna så har du ingenting sammen med en barnefar og gjøre! :) Jeg får mye skryt med mor til gutten, og hun er evig takknemmelig for at jeg bryr meg nok til å både stille opp med kjøring til trening, kjøper klær, og gir beskjeder videre om det er noe i barnehagen som skjer når jeg henter han :)

Ja det er ikke noe særlig, men har noen lyspunkter som holder meg mer oppe enn jeg graver meg ned <3 :)

Absolutt :)
Jeg er av den typen som helst vil vente til barn er 1.5 år ca før barnehage start liksom :) selv om jeg vet det kan være bra å komme tidligere i bhg for noen, nå kan vi faktisk vente til august 2017 før vi har bebisen i bhg om vi ønsker! :)

Den søteste, er så glad i han at det er vondt når det går for lenge mellom hver gang vi har han!
Åååh han er heldi som har en så god bonusmamma da <3

Å det hadde vert magisk å fått til :)
Vi har nettopp kjøpt hus å er avhengig av begges inntekt så blir nok en god del tidligere her :/

Back
Topp