Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjønner godt du er litt ekstra lei deg dasender deg en god klem
![]()
Åååh så god han er da <3 det har du virkelig fortjent <3Hjelper og ha en snill mann som ordner frokost på sengen og duller litr ekstra! <3
Takk<3
Åååh så god han er da <3 det har du virkelig fortjent <3
Hva du studerer ?Han overrasker stadig <3
Deilig når jeg ligger kvalm og trøtt og har lyst å grave meg ned! <3
Må snart stå opp å konsentrere meg om leksene skal ha ett arbeidskrav på tirsdag og jeg er ikke forberett! :O
Skjønner at det er en trist dagMen godt at du har et nytt under på vei å glede deg over på en vanskelig dag!
<3
Hva du studerer ?![]()
Godt å kunne ligge litt ekstra i sengen når formen ikke er på topp![]()
Åh så greit å gjøre det slik daBarnehagelærer![]()
Tar det på deltid da jeg da er litt friere til å være hjemme med bebisen, siden det car plana vår hele tiden!
Japp!![]()
Men nå kom bonus gutt og lurte på om jeg kunne stå opp snart![]()
Åh så greit å gjøre det slik da![]()
Hehe så søt han er![]()
Sender deg en godklem ❤
Så heleg at du er så glad i bonusgutten din :-D Kunne ønske samboeren til far til gutta mine viste sån interesse for dei.
Veldig lei meg for at du må gjennom denne tunge dagen :-(
Åååh han er heldi som har en så god bonusmamma da <3Absolutt
Jeg er av den typen som helst vil vente til barn er 1.5 år ca før barnehage start liksomselv om jeg vet det kan være bra å komme tidligere i bhg for noen, nå kan vi faktisk vente til august 2017 før vi har bebisen i bhg om vi ønsker!
Den søteste, er så glad i han at det er vondt når det går for lenge mellom hver gang vi har han!