Litt blod...?

denne gangen blødde jeg fra uke 6 til uke 8! altså 2 uker! vært på 2 ultralyder og alt var fint!
men fikk ingen forklaring på hvorfor! bare at det var normalt!
forrige gang blødde jeg fra uke 15 -25! dette var pga morkaka.
 


TulleHøna skrev:
denne gangen blødde jeg fra uke 6 til uke 8! altså 2 uker! vært på 2 ultralyder og alt var fint!
men fikk ingen forklaring på hvorfor! bare at det var normalt!
forrige gang blødde jeg fra uke 15 -25! dette var pga morkaka.



Så godt at det gått bra for deg!! Men blødde du mye hvis jeg får spørre? Jeg bløder idag igjen, mere idag enn igår igjen... Må bruke truseinnlegg idag.
 


TulleHøna skrev:
denne gangen blødde jeg fra uke 6 til uke 8! altså 2 uker! vært på 2 ultralyder og alt var fint!
men fikk ingen forklaring på hvorfor! bare at det var normalt!
forrige gang blødde jeg fra uke 15 -25! dette var pga morkaka.



Så godt at det gått bra for deg!! Men blødde du mye hvis jeg får spørre? Jeg bløder idag igjen, mere idag enn igår igjen... Må bruke truseinnlegg idag.
 
Krysser fingrene for at det bare er en ufarlig blødning, men ville absolutt sjekket hos lege når du får mulighet til det. Det er ikke noe godt for deg å engste deg for blødningene og ikke vite noe.
 
Hei  jeg har hatt to kraftige blødninger i dette svangerskapet,første gang var jeg på ferie ,jeg drog til legen og   fikk  bekrefta at det ikke var noe fare,andre ganger var jeg også  på ferie (tur nr2 ) og fikk sjekka det opp da også,samme beskjed ,men jeg fikk også beskjed om å ta det med ro slappe av og unngå tunge løft ...Og når var jeg til legen for noen dager siden og fikk bekrefta den fineste lyden ever ,et hjerte som slo  slik det skal.

Jeg hadde ikke vondt når jeg blødde ,jeg bare blødde og  hadde masse slimaktig rødtbrundt blod.legen mente at det  var gammel mens som kroppen prøvde å kvitte seg  med,noe som er helt normalt..andre gangen var det mer friskt nytt blod,men legen rekna med det var en liten rift eller noe slikt som gjor det 


 
Vet ikke hvis det går bra her, nå blør jeg mere som en vanlig mens. Ingen smerter og bare friskt rødt blod. I mitt forrige svangerskap hadde jeg mens i starten av svangerskapet før jeg visste at jeg var gravid, trodde jeg hadde termin ut i mai da men ble flyttet til 4 april på ul. Får bare håpe dette går veien, kan ikke gjøre så mye mere.
 
Jeg har også opplevd blødninger, senest i ettermiddag. Det startet i uke 5 og kommer fortsatt innimellom når jeg tørker meg. Jeg har ingen store smerter når dette skjer, men litt ekstra murring i magen. Legen min sa at dette var normalt, men jeg som dere andre klarer ikke å slappe helt av. Forrige svangerskap opplevde jeg det samme, men kun en gang ikke så ofte som nå. Da fikk jeg se en levende krabaten på ul, noe som betrygget meg mye mer og tenker derfor å mulig bestille time nå for å se om alt er i orden. Ikke noe greit å gå å lure..håper det ordner seg for alle oss blødere! :)
 
Jeg håper også det går bra før oss alle blødere :-) Men jeg bløder ikke bare av og til, jeg har rett og slett fått mensen igjen, så gir meg selv ikke så stor tru om at dette skal gå bra for min del, men ett lite håp finnes der fortsatt da.
 
Krysser fingrene for deg!
 
Krysser fingre og tær for deg!!
 
Takk jenter, dere er så søte!! Idag har jeg hatt mere vondt i magen også når jeg er aktiv, så det er vel ett under hvis dette skal gå bra. Men under har ju skett før... :-)
 
Back
Topp