lisak
Snart mamma til to <3 <3
Jeg er MYE mer engstelig nå enn med nummer en. Tror det er fordi at jeg er mye mer bevisst på alt som kan gå galt, har jobbet med barn som er født med utviklingshemninger, etter at jeg fikk min første, og generellt blitt litt mer moden. Tenker også mye på at dersom nummer to vil bli født med spesielle behov, vil også det prege min førstefødte. Tenker mye på hvordan jeg skal gjøre det, dersom jeg mister etter jeg har fortalt den kommende storebror om babyen i magen. En annen bekymring er at far og bestemor har en kronisk tarmsykdom vår sønn ikke har arvet, som jeg derfor bekymrer meg for om nummer to skal arve.
Men uansett hva som skjer, vet jeg at vi klarer å gjøre det beste ut av det. Denne gangen gleder jeg meg ihvertfall til fødsel! Forrige gang var det fødselen som bekymret meg hele svangerskapet.
Men uansett hva som skjer, vet jeg at vi klarer å gjøre det beste ut av det. Denne gangen gleder jeg meg ihvertfall til fødsel! Forrige gang var det fødselen som bekymret meg hele svangerskapet.