Litt bekymret....

mamma-til-C

Betatt av forumet
Hvordan er det med dere som venter nr 2, er dere mer eller mindre bekymret / redd nå enn med første?
Jeg føler meg litt mer bekymret / redd denne gangen...... Kan være det vil forsvinne når vi får vært på kontroll og eventuelt hørt hjertelyd.
Kan også være at formen er bedre enn sist ;-)

Jeg tror jeg var like bekymret sist og men at jeg ikke husker det:P Vet at jeg vil roe meg ned betraktelig om alt er bra på UL førstkommende mandag (8+2). Det hjalp masse sist etter vi var på tidlig UL:)

Hvordan er det med dere som venter nr 2, er dere mer eller mindre bekymret / redd nå enn med første?
Jeg føler meg litt mer bekymret / redd denne gangen...... Kan være det vil forsvinne når vi får vært på kontroll og eventuelt hørt hjertelyd.
Kan også være at formen er bedre enn sist ;-)
Er mye mer bekymret nå, men det har nok også med de to sa'ene jeg har vært i gjennom.
Jeg er litt dårligere nå enn med første, og vært på to ul, men er fortsatt mer bekymret enn for 4 år siden :p

Jeg er akkurat likens som sist gang. Like redd. Gleder meg til å kjenne spark eller når jeg er over 18 uker. Da skal jeg begynne å puste igjen ;)

Mye mer bekymret denne gang! Har lest for mye nå...

Jeg er omtrent like lite bekymret som sist, har ikke tid til å tenke på det :) Men må innrømme at jeg gleder meg til tidlig UL neste uke, både for å hilse på lille og se om alt er bra.

Godt det ikke bare er meg ;-)
Hvordan gjøre dere det for å få tidlig UL, kan være det hjelper litt å se at det er et bankende hjerte der :-)

Jeg er mindre bekymret nå enn forrige gang, og i forhold til første gang så er jeg ikke bekymret i det hele tatt...merkelig nok...:p

Er så kvalm denne gangen, å har hørt at det er bra å være kvalm, ett godt tegn på at spira er der. Har vært på tidlig UL og skal tilbake på mandag ;)

Sist blødde jeg de første 3 mnd, så var mere redd da...

Er så kvalm denne gangen, å har hørt at det er bra å være kvalm, ett godt tegn på at spira er der. Har vært på tidlig UL og skal tilbake på mandag ;)

Sist blødde jeg de første 3 mnd, så var mere redd da...

Akkurat det savner jeg litt har hatt bare noen dager med kvalme til nå, og er 7+5 nå. Sist varte det i over 4 mnd med kvalme (ikke hver dag, men ofte). Hvordan gjorde du det for å få tidlig UL ? Er det bare å spør fastlegen ?

Akkurat det savner jeg litt har hatt bare noen dager med kvalme til nå, og er 7+5 nå. Sist varte det i over 4 mnd med kvalme (ikke hver dag, men ofte). Hvordan gjorde du det for å få tidlig UL ? Er det bare å spør fastlegen ?
Svarer på spm ditt jeg:) Tidlig UL må du bestille og betale selv hos privat gynekolog eller et annet privat sted hvor de tilbyr UL. Med mindre det er en medisinsk grunn til at du trenger å bli henvist til UL i det offentlige da. Men da hadde du nok visst det;)

Jeg har prøverørsbarn, så får tidlig UL gjennom sykehuset.
Ligger å er våken nå pga kvalme... :P I dag har vært den værste dagen hittil :( Sleit skikkelig på jobb... Men håper det blir bedre til jul da jeg passerer 12 uker :)

Første gang hadde jeg en del blødninger, så da var jeg enda mer bekymret. Er absolutt ikke fri for bekymringer denne gang heller..

Svarer på spm ditt jeg:) Tidlig UL må du bestille og betale selv hos privat gynekolog eller et annet privat sted hvor de tilbyr UL. Med mindre det er en medisinsk grunn til at du trenger å bli henvist til UL i det offentlige da. Men da hadde du nok visst det;)

Ok, var litt usikker på akkurat d et tusen takk for svar

Oppdaget i dag litt rosa utflod, er det noe å bekymre seg over?? Har hatt litt brunlig utflod i helgen også..... Er så redd for å miste :-(

Oppdaget i dag litt rosa utflod, er det noe å bekymre seg over?? Har hatt litt brunlig utflod i helgen også..... Er så redd for å miste :-(
Hvis det bare holder seg til lys rosa og det avtar skal det vel mye til for at det er en SA. Men umulig å vite om det er starten på det eller ei....:( Krysser fingre for at det bare helt uskyldig!

du har ikke fått en rift eller noe? håper det er uskyldig!

Må prøve å få sjekket om litt, får ikke gjort noe ennå da jeg er på jobb....
Håper det ikke er noe verre enn rift....

Back
Topp