Litt bekymra

Lillefrø15

Forumet er livet
Hei jenter. Lurer på om noen andre har opplevd dette? Mannen og jeg hadde samleie igår, fikk litt vondt på venstre side etterpå og når jeg gikk på do og tørket meg (Sorry detaljer), så kom det en liten dråpe blod med en liten klump som kunne se ut som en liten buse (igjen Sorry). Kom ikke mer når jeg tørket eller noe. La meg og hadde ganske vondt på venstre side og nedover i venstre bein. Holdt vel på en halvtime eller noe, så ga det seg. Nå på morgen fortsatt litt kvalm, ømme bryster og mens murringer på venstre side.. Uff, jeg er litt besymra nå..

Termin: 6.januar 2015❤️

Har ikke våget å ha sex enda, men håper noen andre kan gi deg et betryggende svar her :) Vil tro du hadde hatt mer blødninger dersom det skulle vært noe galt. Eneste jeg vet er at slimhinnene blir mer sårbare under en graviditet. På samme måte som at man kan begynne å blø i tannkjøttet når man pusser tenna, så kan man få små rifter oppi der under samleie :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Ja, håper det.. Det er ikke noe ok dette syns nå jeg:(

Ringte Gynokologen jeg var hos på mandag og hun mente det var helt normalt. Og at jeg ikke skulle besymre meg så lenge jeg ikke begynte å blø mer. Så da blir det kontroll på mandag. Håper hun har rett:)

Back
Topp