Takk♡ jeg fikk time i morgen kl 10... så får jeg hvertfall vite hva som skjer. Håper så veldig på at alt er som det skal og at symptomene bare har tatt seg en liten pause...
Skal krysse fingrene for deg! Lykke til <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk♡ jeg fikk time i morgen kl 10... så får jeg hvertfall vite hva som skjer. Håper så veldig på at alt er som det skal og at symptomene bare har tatt seg en liten pause...
Føler meg også mye bedre og er ni uker akkurat. Litt deilig og da. Man må bare prøve å nyte. Får litt vondt i bekkenet og er litt småsvimmel.
Jeg ble og ganske stresset da symptomene begynte å forsvinne, men har vel klart å slå meg til ro med at det er vanlig nå. Hører fremdeles hjertet klart og tydelig, så det er åpenbart liv inni der. Men har selv mistet tidligere, så skjønner godt bekymringen Da er jeg kommet hjem fra vellykket ultralyd ❤ alt sto bra til med spira mi og den målte 7+6 idag, så vokst bra på 5 dagerveldig veldig glad nå og nå kan jeg slappe av litt igjen. Fått time igjen om 1 uke da jeg skal gå ukentlig til uke 12
tusen takk jenter for beroligende ord, det hjelper
![]()