Har fremdeles masse brunrødt utflod, har ingen smerter bortsett fra mensenmurringer innemellom. Blir så stressa av utfloden, vet liksom ikke om det er blod sammen med lutinusen, eller om det er kun lutinusen som er teit.
Testene viser fremdeles positiv, så jeg håper virkelig dette går bra selv om jeg har en dårlig følelse.
Skulle egentlig ta blodprøve idag, men klinikken ringte og det ble utsatt til mandag.
Er så nervøs, liker ikke denne utfloden. Er heldigvis ferdig med lutinusen på mandag, så er veldig spent på hvordan det går når jeg slutter på den.
Det sliter meg helt ut, at man er nervøs døgnet rundt samtidig som jeg er glad over positiv test såklart ❤
Håper bare det er ett frø som holder seg godt fast der inne i lang tid fremover
Ellers gjør jeg ikke stort annet enn å ruge, sove og går tur om dagene
Testene viser fremdeles positiv, så jeg håper virkelig dette går bra selv om jeg har en dårlig følelse.
Skulle egentlig ta blodprøve idag, men klinikken ringte og det ble utsatt til mandag.

Er så nervøs, liker ikke denne utfloden. Er heldigvis ferdig med lutinusen på mandag, så er veldig spent på hvordan det går når jeg slutter på den.

Det sliter meg helt ut, at man er nervøs døgnet rundt samtidig som jeg er glad over positiv test såklart ❤
Håper bare det er ett frø som holder seg godt fast der inne i lang tid fremover
Ellers gjør jeg ikke stort annet enn å ruge, sove og går tur om dagene

Heldigvis så voks jeg veldig på å få barn i den aldern, han er en herlig 12åring ❤ Såå nå bekymrer jeg meg for alt, slitsomt