Liten update.

Lillpill

Flørter med forumet
Har fremdeles masse brunrødt utflod, har ingen smerter bortsett fra mensenmurringer innemellom. Blir så stressa av utfloden, vet liksom ikke om det er blod sammen med lutinusen, eller om det er kun lutinusen som er teit.
Testene viser fremdeles positiv, så jeg håper virkelig dette går bra selv om jeg har en dårlig følelse.
Skulle egentlig ta blodprøve idag, men klinikken ringte og det ble utsatt til mandag.:shifty:

Er så nervøs, liker ikke denne utfloden. Er heldigvis ferdig med lutinusen på mandag, så er veldig spent på hvordan det går når jeg slutter på den. :woot:

Det sliter meg helt ut, at man er nervøs døgnet rundt samtidig som jeg er glad over positiv test såklart ❤
Håper bare det er ett frø som holder seg godt fast der inne i lang tid fremover :sorry:

Ellers gjør jeg ikke stort annet enn å ruge, sove og går tur om dagene :bag:

Er sikkert bare lutinus som tuller med slimhinnene dine ♥️
Skjønner det ikke er spesielt gøy, men håper alt ordner seg for deg :)

Er sikkert bare lutinus som tuller med slimhinnene dine ♥️
Skjønner det ikke er spesielt gøy, men håper alt ordner seg for deg :)

Håper det er bare lutinusen jeg også, men det som skremmer meg er at det ikke gir seg. I 3/4dager har utfloden vært brunrød og ekkel ! Skal heldigvis slutte med lutinus på mandag, så er spent på om det går over iløpet av neste uke❤

Krysser alt jeg har for at dette går bra :arghh:

Og tusen takk for svar, det roer meg litt ned :happy:

Testet igjen nå, fremdeles positiv. Noen som vet hvor fort den blir negativ om det er kjemisk ?
Har ganske vanlige mensensmerter gjevnlig, tror helt sikkert at det er mensen jeg har fått..

Testet igjen nå, fremdeles positiv. Noen som vet hvor fort den blir negativ om det er kjemisk ?
Har ganske vanlige mensensmerter gjevnlig, tror helt sikkert at det er mensen jeg har fått..

En kjemisk, av typen 'streifer', synes jeg det ser ut som man får bare svaaaak positiv, så negativ like fort. Men, heter gjerne kjemisk av tidlig spontanabort, og da finnes det ingen fasit.
Hvor langt på vei er du nå?

En kjemisk, av typen 'streifer', synes jeg det ser ut som man får bare svaaaak positiv, så negativ like fort. Men, heter gjerne kjemisk av tidlig spontanabort, og da finnes det ingen fasit.
Hvor langt på vei er du nå?

Står 2-3uker på digital test.
12dager siden jeg satte inn blastocyst ❤

Står 2-3uker på digital test.
12dager siden jeg satte inn blastocyst ❤
4+3, blir det rett..?
Høres i alle fall ut som hCG nivået er innenfor normalen, får jo ikke sjekket stigningen før.. vel, hvis du skal ta blodprøve på mandag, så ville jeg spurt legen pent om å få ta ny blodprøve på onsdag, dersom du fremdeles småblør. Litt tidlig til å kunne se noe på UL, så da kan jeg jo ikke foreslå det >< Hvis blødningene ikke gir seg etter du har sluttet på lutinusen, så kunne du jo bedt om UL. Det er fælt å gå gravid og føle seg så usikker.. :/

4+3, blir det rett..?
Høres i alle fall ut som hCG nivået er innenfor normalen, får jo ikke sjekket stigningen før.. vel, hvis du skal ta blodprøve på mandag, så ville jeg spurt legen pent om å få ta ny blodprøve på onsdag, dersom du fremdeles småblør. Litt tidlig til å kunne se noe på UL, så da kan jeg jo ikke foreslå det >< Hvis blødningene ikke gir seg etter du har sluttet på lutinusen, så kunne du jo bedt om UL. Det er fælt å gå gravid og føle seg så usikker.. :/

4+3 blir vel rett ja, tror jeg.. disse dagene har bare gått i surr. Skal be om en blodprøve på onsdagen etter for å sjekke om det er noe stigning ja. Er så redd for at det bare styrtblør med engang jeg slutter på lutinusen, så alt kommer ut:bag:

Dette er absolutt helt nytt for meg, så det å ikke vite hva som er normalt eller ikke gjør meg gaal ( tror jeg blir sperra fra google snart om jeg fortsetter sånn her) :wacky:

Men skal absolutt be om en UL om jeg fremdeler blør etter jeg har slutta på lutinusen ❤

4+3 blir vel rett ja, tror jeg.. disse dagene har bare gått i surr. Skal be om en blodprøve på onsdagen etter for å sjekke om det er noe stigning ja. Er så redd for at det bare styrtblør med engang jeg slutter på lutinusen, så alt kommer ut:bag:

Dette er absolutt helt nytt for meg, så det å ikke vite hva som er normalt eller ikke gjør meg gaal ( tror jeg blir sperra fra google snart om jeg fortsetter sånn her) :wacky:

Men skal absolutt be om en UL om jeg fremdeler blør etter jeg har slutta på lutinusen ❤

Forstår det. Høres skummelt ut. Jeg skal visstnok gå på progynova og lutinus ved innsett i januar - og hvis jeg blir gravid, må jeg gå på begge til uke 10. Begge skal visstnok kunne gi blødninger og diverse, så jeg kjenner at akkurat det skal bli gøy. Sist jeg gikk gravid hadde jeg angst hele svangerskapet; så jeg forstår veldig godt hvor lite gøy det er å gå rundt i usikkerhet. Forhåpentligvis er det ingenting; og blødningene KAN forklares med lutinus, så satser på at det bare er det.

Men ja. Få sjekket stigningen, og evt UL dersom det ikke stopper. Blir en ekkel helg for deg, dette, men.. Krysser fingrene for at alt er bra ♥️

Forstår det. Høres skummelt ut. Jeg skal visstnok gå på progynova og lutinus ved innsett i januar - og hvis jeg blir gravid, må jeg gå på begge til uke 10. Begge skal visstnok kunne gi blødninger og diverse, så jeg kjenner at akkurat det skal bli gøy. Sist jeg gikk gravid hadde jeg angst hele svangerskapet; så jeg forstår veldig godt hvor lite gøy det er å gå rundt i usikkerhet. Forhåpentligvis er det ingenting; og blødningene KAN forklares med lutinus, så satser på at det bare er det.

Men ja. Få sjekket stigningen, og evt UL dersom det ikke stopper. Blir en ekkel helg for deg, dette, men.. Krysser fingrene for at alt er bra ♥️

Lutinusen er noe kliss iværtfall, men håper den gjør jobben sin både for meg og deg ! ❤ Så utrolig ubehagelig å gå med angst for hva som kan gå galt, den følelsen unner jeg ingen ❤
De på klinikken sa det kunne komme blødning / uvanlig farge av den, men jeg hadde ikke sett for meg at det kunne vare så lenge..
Virker som en evighet til mandag, og enda lengere til Tul ( om jeg kommer så langt :()
Utrolig kjipt å ikke klare å glede seg over en positiv test. Vil såklart bare juble, men den uvitenheten/usikkerheta tar overhånd :sorry:

Sist jeg var gravid så var jeg 17år, ingen anelse på hva jeg hadde i vente, og 5mnd på vei når jeg oppdaga det. Så jeg har aldri opplevd starten på ett svangerskap før. ( eller jo, men jeg viste det ikke :bag:)

Men må bare kysse alt jeg har, å prøve å komme meg igjennom helga :happy::smiley-bounce012

Lutinusen er noe kliss iværtfall, men håper den gjør jobben sin både for meg og deg ! ❤ Så utrolig ubehagelig å gå med angst for hva som kan gå galt, den følelsen unner jeg ingen ❤
De på klinikken sa det kunne komme blødning / uvanlig farge av den, men jeg hadde ikke sett for meg at det kunne vare så lenge..
Virker som en evighet til mandag, og enda lengere til Tul ( om jeg kommer så langt :()
Utrolig kjipt å ikke klare å glede seg over en positiv test. Vil såklart bare juble, men den uvitenheten/usikkerheta tar overhånd :sorry:

Sist jeg var gravid så var jeg 17år, ingen anelse på hva jeg hadde i vente, og 5mnd på vei når jeg oppdaga det. Så jeg har aldri opplevd starten på ett svangerskap før. ( eller jo, men jeg viste det ikke :bag:)

Men må bare kysse alt jeg har, å prøve å komme meg igjennom helga :happy::smiley-bounce012

Uff, ja. Gleder meg IKKE til å måtte gå over to måneder på den, men er jo verdt det, for en spire sin skyld..!
Forstår godt det virker lenge til ♥️ Håper du har noe annet du greier skyve tankene på, mens du venter på mer svar..! Å gå uviten er faktisk det verste som finnes :( Sender en virtuell klem ♥️♥️

Forstår hva du mener :P Jeg var 16 da jeg var gravid med første - oppdaget det relativt fort, men.. Hodet til en 16-17åring er ofte rimelig bekymringsløst, og tenker lite konsekvenser (... Vi greide jo bli uheldig gravid i utgangspunktet, så.. :P).
Var litt bekymret pga lite liv én gang, men tanken om SA slo meg aldri, og da jeg fødte i uke 35+4, så kom jeg inn på sykehuset med 8cm åpning; fordi jeg hadde INGEN tanker om at det kunne være FØDSEL, så tidlig..! :P
Det er noe HELT annet å gå gravid når man er eldre. Man tenker mer, og bekymrer seg mer.
Aller oftest går det jo bra, og det er stor sannsynlighet for at det bare er skjøre slimhinner, enten pga graviditeten eller pga lutinusen, som er årsaken.
Håper du får mer svar i løpet av uka som kommer, og at alt viser seg å være bare fint :)

Uff, ja. Gleder meg IKKE til å måtte gå over to måneder på den, men er jo verdt det, for en spire sin skyld..!
Forstår godt det virker lenge til ♥️ Håper du har noe annet du greier skyve tankene på, mens du venter på mer svar..! Å gå uviten er faktisk det verste som finnes :( Sender en virtuell klem ♥️♥️

Forstår hva du mener :p Jeg var 16 da jeg var gravid med første - oppdaget det relativt fort, men.. Hodet til en 16-17åring er ofte rimelig bekymringsløst, og tenker lite konsekvenser (... Vi greide jo bli uheldig gravid i utgangspunktet, så.. :p).
Var litt bekymret pga lite liv én gang, men tanken om SA slo meg aldri, og da jeg fødte i uke 35+4, så kom jeg inn på sykehuset med 8cm åpning; fordi jeg hadde INGEN tanker om at det kunne være FØDSEL, så tidlig..! :p
Det er noe HELT annet å gå gravid når man er eldre. Man tenker mer, og bekymrer seg mer.
Aller oftest går det jo bra, og det er stor sannsynlighet for at det bare er skjøre slimhinner, enten pga graviditeten eller pga lutinusen, som er årsaken.
Håper du får mer svar i løpet av uka som kommer, og at alt viser seg å være bare fint :)

Jeg føler med deg, som må gå i 2mnd på denne dritten, men håper såklart at det funker ❤ Jaa, det er det der med å ikke vite.. jeg tror jeg er godt forbered på om det ikke går veien selv om det er utrolig kjipt. Siden det bare er 1.forsøk så har jeg innstillt meg på at det trengs fler forsøk for at det skal klaffe. MEN det å ikke vite verken fra eller til er grusomt, så jeg tar imot den klemmen :oops:

Jeg tenkte ikke en eneste gang at noe kunne være galt da jeg ble gravid sist, hadde absolutt ingen bekymringer i det heletatt :joyful: Heldigvis så voks jeg veldig på å få barn i den aldern, han er en herlig 12åring ❤ Såå nå bekymrer jeg meg for alt, slitsomt :bored:

Men det er helt sant, når man er eldre så er tankegangen litt forandret kan man si.
Jeg skal trøste meg med at det er ikke noe jeg får gjort noe med, uansett utfall. ❤

Håper så absolutt på et oppløftende resultat :smiley-bounce012

Da er jeg nesten 99%sikker på at det ikke gikk. Blodfargen blir bare mer frisk og rød, og den gir seg ikke. Er vel 5 dagen eller noe nå.. så jeg er helt sikker på at det er menstrasjon som har kommet.
Hvorfor testene viser positiv aner jeg ikke..
Har ikke turt å tatt test idag, for vil ikke kjøre meg heeelt ned i kjellern.

Da er jeg nesten 99%sikker på at det ikke gikk. Blodfargen blir bare mer frisk og rød, og den gir seg ikke. Er vel 5 dagen eller noe nå.. så jeg er helt sikker på at det er menstrasjon som har kommet.
Hvorfor testene viser positiv aner jeg ikke..
Har ikke turt å tatt test idag, for vil ikke kjøre meg heeelt ned i kjellern.
Å nei :( håper det er helt uskyldig! Stor klem til deg<3

Back
Topp