Liten presentasjon :)

Velkommen! Jeg er en førstegangsmamma på snart 25 år. Lillemor er født i begynnelsen av februar. Hun er for tiden hjemme sammen med pappaen som er i permisjon. Jeg er tilbake i full jobb og trives godt med det! Bor i utgangspunktet i Holmestrand, men på grunn av jobb så bor jeg litt hos foreldrene mine i Nannestad :)

Velkommen hit! Jeg er førstegangsmamma, 29 år, fikk ei lita jente 20. februar :) vi bor i Bergen med pappaen hennes. Skal være i permisjon til midten av mai, koser oss veldig! :)

Velkommen! Jeg er en førstegangsmamma på snart 25 år. Lillemor er født i begynnelsen av februar. Hun er for tiden hjemme sammen med pappaen som er i permisjon. Jeg er tilbake i full jobb og trives godt med det! Bor i utgangspunktet i Holmestrand, men på grunn av jobb så bor jeg litt hos foreldrene mine i Nannestad :)
Er du også 89-modell? :)

Såååå ung???? Hihihi :P

Jeg er 29, gift, og tilsammen har vi tre barn, er hver på 7 år og en felles som er født 5/2 :-)
Bor på mitt hjemsted en time nord for Trondheim. Hit flytta vi i mars, er i permisjon til jul og i grunn jobbsøker nå. Er sosionom og under videreutdanning (master i sosialt arbeid).

Moderator Stine/Stinefine her
31 år, gift. Bor i Akershus. Har ei jente på 5 år og en nydelig gutt på 7 mnd (f. 27.02).
Gift med en svenske. Er under utdanning, har permisjon til august´15.

Velkommen :)
Andre gangsmamma med ei prinsesse på 2 og ei prinsesse til som er født 7/3 :)
Jeg er 25år og bor i Nittedal, ikke langt fra Oslo :)
Enn så lenge er jeg arb.ledig siden jobben min ble lagt ned nå mens jeg var i perm. Så her blir jeg gående i allefall fram til januar!

tror de fleste var det =)
Var jo ganske fullt der de dagene, husker de sendte fødende både hit og dit, og vi måtte være på føde.pol en god stund etter fødsel.. Mot normalt ja :p

Jeg kom inn tidlig på natten, og var visst en av de siste som fikk både fødestue og plass på barsel med en gang :) Populær helg det der :D Jordmoren sa noe om at de ikke kunne si nei til fødende heller, for det var fult på hele østlandet ;)
Men jeg hadde det veldig fint der selv om det var travelt for de på jobb :)

Jeg kom inn tidlig på natten, og var visst en av de siste som fikk både fødestue og plass på barsel med en gang :) Populær helg det der :D Jordmoren sa noe om at de ikke kunne si nei til fødende heller, for det var fult på hele østlandet ;)
Men jeg hadde det veldig fint der selv om det var travelt for de på jobb :)
Hehe, de tok vannet mitt den 26, så vi hadde heldigvis fødestue uten noe stress. Johannes kom rett over midnatt den 27., men i og med at jeg måtte ned til utskraping fikk mann og barn sove på føde.pol til jeg kom opp igjen på morgenkvisten, da fikk vi rom på barsel (delte med en annen =) )

Hehe, de tok vannet mitt den 26, så vi hadde heldigvis fødestue uten noe stress. Johannes kom rett over midnatt den 27., men i og med at jeg måtte ned til utskraping fikk mann og barn sove på føde.pol til jeg kom opp igjen på morgenkvisten, da fikk vi rom på barsel (delte med en annen =) )

Vi kom oss på barsel med en gang :) Og mannen fikk dra hjem å sove litt ;) Han kom rett fra jobb stakkars, så ble en lang dag og natt på han.... Men måtte også dele rom, og verken meg eller babyen fikk sove noe særlig ;) Så vi dro hjem den 29, men kunne blitt til 30...

Back
Topp