MammaTilNurket
Februar 14 :)
TakkJa, er tilflyttar
Kjem frå sogn og fjordane
![]()
Å, der er det fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJa, er tilflyttar
Kjem frå sogn og fjordane
![]()
Hvor fødte du? Ullevål herKanskje vi så hverandre på sykehuset![]()
Mener at Stinefine også fødte på riksen samme datoJeg var på Riksen![]()
Er du også 89-modell?Velkommen! Jeg er en førstegangsmamma på snart 25 år. Lillemor er født i begynnelsen av februar. Hun er for tiden hjemme sammen med pappaen som er i permisjon. Jeg er tilbake i full jobb og trives godt med det! Bor i utgangspunktet i Holmestrand, men på grunn av jobb så bor jeg litt hos foreldrene mine i Nannestad![]()
Velkommen! Jeg er en førstegangsmamma på snart 25 år. Lillemor er født i begynnelsen av februar. Hun er for tiden hjemme sammen med pappaen som er i permisjon. Jeg er tilbake i full jobb og trives godt med det! Bor i utgangspunktet i Holmestrand, men på grunn av jobb så bor jeg litt hos foreldrene mine i Nannestad![]()
Det stemmer det altså =)Mener at Stinefine også fødte på riksen samme dato
Jeg var hun bleike med den blonde langhåra babyenJeg var på Riksen![]()
Er du også 89-modell?![]()
Såååå ung???? Hihihi![]()
Ok, hehe. Jeg fikk med meg nesten 2 månederJa det stemmer... fikk med meg hele 5 dager av 80-tallet
Ja. Men føler meg gammel!!![]()
Jeg var hun bleike med den blonde langhåra babyen![]()
tror de fleste var det =)Var i en ganske tykk boble de dagene jeg var derMen så deg sikkert
![]()
tror de fleste var det =)
Var jo ganske fullt der de dagene, husker de sendte fødende både hit og dit, og vi måtte være på føde.pol en god stund etter fødsel.. Mot normalt ja![]()
Hehe, de tok vannet mitt den 26, så vi hadde heldigvis fødestue uten noe stress. Johannes kom rett over midnatt den 27., men i og med at jeg måtte ned til utskraping fikk mann og barn sove på føde.pol til jeg kom opp igjen på morgenkvisten, da fikk vi rom på barsel (delte med en annen =) )Jeg kom inn tidlig på natten, og var visst en av de siste som fikk både fødestue og plass på barsel med en gangPopulær helg det der
Jordmoren sa noe om at de ikke kunne si nei til fødende heller, for det var fult på hele østlandet
Men jeg hadde det veldig fint der selv om det var travelt for de på jobb![]()
Hehe, de tok vannet mitt den 26, så vi hadde heldigvis fødestue uten noe stress. Johannes kom rett over midnatt den 27., men i og med at jeg måtte ned til utskraping fikk mann og barn sove på føde.pol til jeg kom opp igjen på morgenkvisten, da fikk vi rom på barsel (delte med en annen =) )