Takk for alle pm'ene flere har sendt her inne den siste tiden!:)
Skriver heller her jeg, så jeg slipper å skrive det samme mange ganger...
Dere som husker det, vet at jeg har slite såååå mye med Laban..
Han har vært sinna, bite, hoppa masse på meg osv.
Vært helt ubrukelig med andre ord.
Vi var veeeldig nære på å avlive han, da han fløy på datra mi. (han beit ikke, men løp mot ho, hoppa ho ned, og la seg på ho)
Dro til dyrlegen å forklarte hvor koko han var, og de sjekket han, men kunne ikke finne noen "feil".
"Det er en vanskelig rase, og han er nok bare veldig trassen. Vent til han blir voksen, så blir alt så mye bedre" var svaret jeg fikk da.
Slik holdt vi på i ett år... :( Jeg var så sliten og ødelagt... :(
For noen mnd siden oppdagen jeg en klump på foten hans. Dro til dyrlegen, de sjekket den, men mente vi burde vente noen uker, for å se om den forandret seg.
Etter 6 uker, dro vi tilbake, siden det ikke var noen forandring.
Det blei operasjon, og det var kreft:(
Etter 3 uker, fikk jeg svaret... Ondartet:'(
Dette er en type svulst, som gjerne kommer tilbake i form av klumper, så vi må følge nøye med..
Etter operasjonen, har Laban blitt så GULL!
Han er min bestevenn for livet!!!! Og jeg er så GLAAAAD!!!!
Dyrlegen mente at denne kreften har ligget "inni" han fra han var veldig liten, og at det er den som har plaget han, og gjort at han har vært sint. Han har hatt vondt stakkars:'(
SÅ til dere som har slengt dritt, kalt meg dårlig hundeeier, jeg skulle aldri hatt hund osv osv,
Tenk dere om to ganger før dere sier noe!!!!!
Jeg blei faktisk lei meg da jeg fikk slengt det etter meg av noen her inne, da jeg har gjort alt for den bikkja...
Jeg har fått så mye skryt av dyrlegen for å holde ut, og de sa at det er det ikke mange som gjør. Mange gir opp med en gang...
Jeg er så glad, så glad, så glad, for at jeg har fått den hunden jeg har ønsket meg!!!:)
I desember får jeg ny hund! Wiiiii!:)
Og da håper jeg at jeg får nyte en ordentlig valp, og ikke en sint en som er syk:'(
Skriver heller her jeg, så jeg slipper å skrive det samme mange ganger...
Dere som husker det, vet at jeg har slite såååå mye med Laban..
Han har vært sinna, bite, hoppa masse på meg osv.
Vært helt ubrukelig med andre ord.
Vi var veeeldig nære på å avlive han, da han fløy på datra mi. (han beit ikke, men løp mot ho, hoppa ho ned, og la seg på ho)
Dro til dyrlegen å forklarte hvor koko han var, og de sjekket han, men kunne ikke finne noen "feil".
"Det er en vanskelig rase, og han er nok bare veldig trassen. Vent til han blir voksen, så blir alt så mye bedre" var svaret jeg fikk da.
Slik holdt vi på i ett år... :( Jeg var så sliten og ødelagt... :(
For noen mnd siden oppdagen jeg en klump på foten hans. Dro til dyrlegen, de sjekket den, men mente vi burde vente noen uker, for å se om den forandret seg.
Etter 6 uker, dro vi tilbake, siden det ikke var noen forandring.
Det blei operasjon, og det var kreft:(
Etter 3 uker, fikk jeg svaret... Ondartet:'(
Dette er en type svulst, som gjerne kommer tilbake i form av klumper, så vi må følge nøye med..
Etter operasjonen, har Laban blitt så GULL!
Han er min bestevenn for livet!!!! Og jeg er så GLAAAAD!!!!
Dyrlegen mente at denne kreften har ligget "inni" han fra han var veldig liten, og at det er den som har plaget han, og gjort at han har vært sint. Han har hatt vondt stakkars:'(
SÅ til dere som har slengt dritt, kalt meg dårlig hundeeier, jeg skulle aldri hatt hund osv osv,
Tenk dere om to ganger før dere sier noe!!!!!
Jeg blei faktisk lei meg da jeg fikk slengt det etter meg av noen her inne, da jeg har gjort alt for den bikkja...
Jeg har fått så mye skryt av dyrlegen for å holde ut, og de sa at det er det ikke mange som gjør. Mange gir opp med en gang...
Jeg er så glad, så glad, så glad, for at jeg har fått den hunden jeg har ønsket meg!!!:)
I desember får jeg ny hund! Wiiiii!:)
Og da håper jeg at jeg får nyte en ordentlig valp, og ikke en sint en som er syk:'(