Kan poste ett bilde, hvis du vil?Oi så kult! Det har jeg ikke tenkt på engang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan poste ett bilde, hvis du vil?Oi så kult! Det har jeg ikke tenkt på engang!
Gjør det!Kan poste ett bilde, hvis du vil?
Tja.. kiloene kan jeg klare meg utenJeg hadde også ganske liten mage forrige gang, og det var nok flere som ikke så det før jeg var nærmere 6 mnd. Denne gangen spratt den ut for noen uker siden og har litt mer mage enn sist. Aner ikke om det er stort eller lite, men er hvertfall større enn sist. Kan "trøste" med at sist rant det på mange kilo de siste ukene av graviditeten, hovedsaklig over magen
Oi! Gøy å se! Takk for at du deler!Se, nå er jeg diger i uke 24, sist var jeg nesten flat i uke 24, men enda ble jeg stor")
Oi! Gøy å se! Takk for at du deler!
Skal absolutt vurdere detKan anbefale å lage sånn mage Sønnen min er veldig opptatt av den, og skal få male den Gøy å sammenlikne nå
Skal absolutt vurdere det
Jepp! Må prøve å ta det på samme måte som deg! Se fordelene av at magen ikke er så stor.. babyen vokser jo som den skal!Min er omtrent som din, lizzed! Jeg er 22 på tirsdag. Mange som er overrasket når jeg sier at jeg er over halvveis, 22 uker er jo også 5 måneder på vei. Men jeg tar det som en kompliment, jeg Syns jo jeg har fått veldig gravidmage selv. Og så lenge babyen vokser som den skal, så har det jo ikke så mye å si.
Har slitt meg bekkenet siden uke 16, så det kommer nok bare til å bli værre med voksende mage!Jeg synes ikke magen din er liten, når jeg var gravid med førstemann så tok det lang tid før jeg fikk gravidmage og jo større du blir jo mer plager får du.. Jeg har begynt å bli ganske stor nå (er stor fra før) og merker det godt i bekkenet.