Liten blødning

Veroniiika

Forelsket i forumet
Huff.. I går fikk jeg meg et støkk etter å ha vært på do. På papiret var det lyse,lyse rosa tendenser når jeg tørka meg etter å ha tissa. Var bare i går ettermiddag/kveld. Det gav seg før jeg la meg på kvelden og i dag har det ikke vært noe. Men kjenner jeg ble en smule bekymret for mine to små :Heartred:Heartred. Hadde styrt en del i huset og vært høyt og lavt, så vet jo ikke om det kan ha noe å si.

Har til nå hatt en flott svangerskap bortsett fra dårlig søvn, så å få det på dagen 15+0 var ikke helt optimalt kjente jeg. Sitter å funderer på om jeg skal se det ann i helgen og så kontakte lege eller jm på mandag. Om så bare før å få hørt hjertelydene.

Det hørtes veldig uskyldig ut. Så lenge det ikke kommer mer hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg. :-)

Jeg har hatt dette etter trening både i uke 6 og i uke 9, og i dag kom det slimete rosa utflod, mye mer og kraftigere farge enn de forje gangene, men likevel lyse lyse rosa.. Livredd nå, 12 uker i dag, og fikk se fult liv inne i magen på torsdag!

Du kan helt sikkert roe deg med at det bare er slimhinnene dine som blør litt. :) Skjedde meg både tidlig og sent i forrige svangerskap. En SA i uke 15 vil vel trolig gi en del ubehag, så lenge du ikke har smerter går det nok veldig fint. Krysser ihvertfall fingrene for dere :)

Godt å få luftet bekymringer litt her inne på forumet :)
Logikken sier meg at det mest sannsynlig ikke er noe å bekymre seg over, må bare klare å overtale hjertet og følelsene om det samme ;) Takk for alle svar og oppmuntringer :)

Jeg fossblødde etter en omgang i høyet rundt uke 8 :) var sikker på løpet var kjørt :) inni magen sprekker nå en 14 uker gammel krabat :) man har ekstremt sjøre blodkar nå, så fysisk aktivitet kan føre til litt blødninger uten at det er noe galt :)

Jeg også blør nå... Ingen god følelse...! Er i uke 13,frisk,litt slimete blod..:( krysser fingrene for at d går bra

Jeg også blør nå... Ingen god følelse...! Er i uke 13,frisk,litt slimete blod..:( krysser fingrene for at d går bra

Er ingen god følelse nei. Er ikke så mye annet man kan gjøre enn å krysse fingrene. Har gitt seg for min del nå i alle fall, kom ikke mer enn det som var på lørdag. Så håper det gir seg for deg også :)

Jeg er også i uke 13 og blør litt.. Fikk en time hos fastlegen med en gangHun henviste meg til gynekologisk poliklinikk, så jeg får ultralyd i morgen Første gangen jeg blødde var på tirsdag etter en VELDIG stressende kveldsvakt Men i dag var jeg på en ganske grei dagvakt... På tirsdag kveld var d så vidt d viste, men i dag var d pittelitt mer og mørkebrunt.. Men går jo på Albyl-E (pga preklampsi og HELLP i forrige svangerskap) så kanskje blodkarene i livmoren blør litt lettere da?.. Sopp kan kanskje også føre til at en blør lettere?

Jeg er i samme situasjon - er 17+2. Rosa utflod på papiret i dag og ble livredd. Ringte fødeavdelingen og snakket med jordmor som mente at det sannsynligvis er helt ufarlig som flere her sier. Ved sterke smerter og mye blod (typ mensaktig) skulle jeg ta kontakt på nytt. Eventuelt dra til fastlegen mandag hvis det ikke gir seg og blir mer.

Jeg er også i uke 13 og blør litt.. Fikk en time hos fastlegen med en gangHun henviste meg til gynekologisk poliklinikk, så jeg får ultralyd i morgen Første gangen jeg blødde var på tirsdag etter en VELDIG stressende kveldsvakt Men i dag var jeg på en ganske grei dagvakt... På tirsdag kveld var d så vidt d viste, men i dag var d pittelitt mer og mørkebrunt.. Men går jo på Albyl-E (pga preklampsi og HELLP i forrige svangerskap) så kanskje blodkarene i livmoren blør litt lettere da?.. Sopp kan kanskje også føre til at en blør lettere?

Hvordan gikk ul?

Jeg er i samme situasjon - er 17+2. Rosa utflod på papiret i dag og ble livredd. Ringte fødeavdelingen og snakket med jordmor som mente at det sannsynligvis er helt ufarlig som flere her sier. Ved sterke smerter og mye blod (typ mensaktig) skulle jeg ta kontakt på nytt. Eventuelt dra til fastlegen mandag hvis det ikke gir seg og blir mer.

Godt å høre fra fagfolk at det mest sannsynlig er ufarlig :) Hadde heldigvis ingen smerter jeg og det kom ikke mer, så da roet jeg meg med at det var sikkert fordi jeg hadde styrt veldig i huset og slimhinnene ikke taklet det siden de er så skjøre nå. Og så skal vi på ul nå på onsdag, så da får man jo sett hvordan det står til :)
Men må si at jeg synes det er ekstra ekkelt at man starter å blø så "seint" når man ikke har hatt noe slikt tidligere.

Back
Topp