Liten blødning i dag...

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
I dag når jeg våknet og gikk på do fikk jeg en del lysebrunt utflod. Ble helt forskrekka, håper ikke det er noe galt. Når jeg gikk på do i sted var det litt lyserosa. Har ikke særlig med mensensmerter. Så håper det er helt normalt.

Det er veldig mange som blør litt i 1.trimester, så så lenge du ikke har smerter og det er så lite så er sikkert alt bra :)

Jeg har hatt litt rødlig utflod flere ganger, men det er visst helt normalt :-) Forrige uke hadde jeg en skikkelig blødning, knallrødt blod, men UL viste at alt sto bra til med den lille. Leste faktisk et sted at alle gravide bør bruke rosa dopapir de første månedene, fordi alle bekymrer seg unødvendig mye pga små blødninger :p Skulle du imidlertid være veldig redd, er det bedre at du tar deg enn tur til legen for å få bekreftelse på at alt er ok. Ingenting er værre enn å gå og bekymre seg <3

Det har jeg og hatt i helgen. Så lurer på og ringe til legen. Men tror de bare kommer til og si det er normalt. Men men

Jeg fikk også litt rosa på papiret i går. Er 9+4 i dag. Velger å være optimist. Tror jeg.

Back
Topp