Er så mange som komenterer hvor liten gutten er.
Han var 3830 g da han ble født, tok igjen fødselsvekta på sykehuset og veide 3900 g da vi reiste derfra. Så tross mye gulping, legger han på seg og de på sykehuset var ikke itvil om at jeg har melk nok. Gulingen kommer nok av overspising og glupsk (spiser fort).
Men møtte ei på butikken. Ho lurte på om han var veldig prematur siden han var så veldig liten.
Sa at han ikke var prematur, kom 3 dager før.
Var hos helsesøster da han var 3 uker. Veide da 5 kg.
Innom jobb, og da også "å han kan ikke ha vært stor da han ble født. Kom han lenge før tiden? Måtte han ha hjelp? " "åååå herregud å liten, noe av det minste jeg har sett. Kan ikke ha vært store jobben å presse han ut." "Sikker på at du har melk til han?"
Ja, han spiser, gulper, bæsjer, tisser, er fornøyd og legger godt på seg.
Har også pumpet og fått ut godt over 2 dl. Flaskene som følger med pumpa er for små. Fyller de før puppen er tom. Samme var det sist.
Hvorfor må de alltid sammenligne med andre babyer?
Jeg kan også sammenligne med gutten til kusina til mamma (altså min 3menning).
Da blir "alle" små. Var over 6 kg da han ble født. Over 9 kg da han var 6 uker og måtte ha hjelp til å bevege seg fordi han var så feit.
Han bruker litt 56 (det meste er litt knapt) og 62 i tøy. Kommer litt an på merke osv.
Må bare "klage" litt til når jeg først er i gang.
Ikke det at jeg forventer et gratulerer.
Men når jeg en ukes tid etter fødselen fikk melding av ei tante,
ble jeg litt skuffet over at det ikke sto noe Gratulerer eller noe.
Bare en litt negativ komentar på navnet hans.
Hadde vært bedre å ikke fått melding.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Han var 3830 g da han ble født, tok igjen fødselsvekta på sykehuset og veide 3900 g da vi reiste derfra. Så tross mye gulping, legger han på seg og de på sykehuset var ikke itvil om at jeg har melk nok. Gulingen kommer nok av overspising og glupsk (spiser fort).
Men møtte ei på butikken. Ho lurte på om han var veldig prematur siden han var så veldig liten.
Sa at han ikke var prematur, kom 3 dager før.
Var hos helsesøster da han var 3 uker. Veide da 5 kg.
Innom jobb, og da også "å han kan ikke ha vært stor da han ble født. Kom han lenge før tiden? Måtte han ha hjelp? " "åååå herregud å liten, noe av det minste jeg har sett. Kan ikke ha vært store jobben å presse han ut." "Sikker på at du har melk til han?"
Ja, han spiser, gulper, bæsjer, tisser, er fornøyd og legger godt på seg.
Har også pumpet og fått ut godt over 2 dl. Flaskene som følger med pumpa er for små. Fyller de før puppen er tom. Samme var det sist.
Hvorfor må de alltid sammenligne med andre babyer?
Jeg kan også sammenligne med gutten til kusina til mamma (altså min 3menning).
Da blir "alle" små. Var over 6 kg da han ble født. Over 9 kg da han var 6 uker og måtte ha hjelp til å bevege seg fordi han var så feit.
Han bruker litt 56 (det meste er litt knapt) og 62 i tøy. Kommer litt an på merke osv.
Må bare "klage" litt til når jeg først er i gang.
Ikke det at jeg forventer et gratulerer.
Men når jeg en ukes tid etter fødselen fikk melding av ei tante,
ble jeg litt skuffet over at det ikke sto noe Gratulerer eller noe.
Bare en litt negativ komentar på navnet hans.
Hadde vært bedre å ikke fått melding.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app