Lite symptomer

Pukkate

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har sett at alt var bra på ultralyd i uke 9. Jeg har siden da hatt veldig lite symptomer. Er nå i uke 12 og føler meg veldig lite gravid. flere som har det sånn? Føler alle har så mye symptomer

Last edited:
Jeg har sett at alt var bra på ultralyd i uke 9. Jeg har siden da hatt veldig lite symptomer. Er nå 12+4 og føler meg veldig lite gravid. flere som har det sånn? Føler alle har så mye symptomer

Nyt det sier jeg bare!❤️

Så et bankende hjerte i uke 6. Og har ikke hatt noen symptomer hele svangerskapet til nå, er nå 13+4. Leser jo på forum og Facebook om alle som mister et godt stykke ut i svangerskapet - også etter å ha sett liv på TUL tidligere, og det gjør meg vell ærlig talt litt bekymret. Tror ikke jeg klarer vente til OUL 11. mars, så har vurdert å dra ned på legekontoret neste uke for å høre om de har mulighet for å høre etter hjertelyd. Jeg overreagerer sikkert, men det hadde roet meg såå om jeg visste helt sikkert :confused004

Har ikke hatt noen blødninger da, så muligens det som holder meg fra å gå og tenke på det hele tiden.

Alt er sikkert bra med oss begge - håper det i alle fall :Heartred

Så et bankende hjerte i uke 6. Og har ikke hatt noen symptomer hele svangerskapet til nå, er nå 13+4. Leser jo på forum og Facebook om alle som mister et godt stykke ut i svangerskapet - også etter å ha sett liv på TUL tidligere, og det gjør meg vell ærlig talt litt bekymret. Tror ikke jeg klarer vente til OUL 11. mars, så har vurdert å dra ned på legekontoret neste uke for å høre om de har mulighet for å høre etter hjertelyd. Jeg overreagerer sikkert, men det hadde roet meg såå om jeg visste helt sikkert :confused004

Har ikke hatt noen blødninger da, så muligens det som holder meg fra å gå og tenke på det hele tiden.

Alt er sikkert bra med oss begge - håper det i alle fall :Heartred
De liker ikke å høre etter hjertelyd så tidlig siden det er vanskelig å finne og dermed ofte gjør mødre mer urolig..

De liker ikke å høre etter hjertelyd så tidlig siden det er vanskelig å finne og dermed ofte gjør mødre mer urolig..

åå! var ikke klar over det. Veldig fortståelig da; jeg hadde i alle fall blitt urolig om de ikke fant det.

Egentlig ingen symptomer her heller, men det går nok fint uansett! TUL var helt fin!

Har ikke hatt noen spesielt merkbare symptomer foruten at jeg er ekstra trøtt, men nyter det! Er 12+6 og har sett at alt er fint på flere tul. Har doppler som jeg kan sjekke hjertelyden med hvis jeg skulle bli altfor bekymret☺️

Jeg har sett at alt var bra på ultralyd i uke 9. Jeg har siden da hatt veldig lite symptomer. Er nå i uke 12 og føler meg veldig lite gravid. flere som har det sånn? Føler alle har så mye symptomer
Heldiggris! Det er bare å nyte det.

Jeg har ikke et eneste symptom, bortsett fra at jeg merker en liten kul nederst på magen. Jeg er i uke 14.

Back
Topp