Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett at alt var bra på ultralyd i uke 9. Jeg har siden da hatt veldig lite symptomer. Er nå 12+4 og føler meg veldig lite gravid. flere som har det sånn? Føler alle har så mye symptomer

De liker ikke å høre etter hjertelyd så tidlig siden det er vanskelig å finne og dermed ofte gjør mødre mer urolig..Så et bankende hjerte i uke 6. Og har ikke hatt noen symptomer hele svangerskapet til nå, er nå 13+4. Leser jo på forum og Facebook om alle som mister et godt stykke ut i svangerskapet - også etter å ha sett liv på TUL tidligere, og det gjør meg vell ærlig talt litt bekymret. Tror ikke jeg klarer vente til OUL 11. mars, så har vurdert å dra ned på legekontoret neste uke for å høre om de har mulighet for å høre etter hjertelyd. Jeg overreagerer sikkert, men det hadde roet meg såå om jeg visste helt sikkert
Har ikke hatt noen blødninger da, så muligens det som holder meg fra å gå og tenke på det hele tiden.
Alt er sikkert bra med oss begge - håper det i alle fall![]()
De liker ikke å høre etter hjertelyd så tidlig siden det er vanskelig å finne og dermed ofte gjør mødre mer urolig..
Heldiggris! Det er bare å nyte det.Jeg har sett at alt var bra på ultralyd i uke 9. Jeg har siden da hatt veldig lite symptomer. Er nå i uke 12 og føler meg veldig lite gravid. flere som har det sånn? Føler alle har så mye symptomer
skal prøve på detHeldiggris! Det er bare å nyte det.