Lite symptomer

R_28

Glad i forumet
Enkelte dager føler jeg meg overhode ikke gravid.. Kan kjenne at det river litt i trusekanten akkurat i det jeg står opp eller at det svir litt i brystene,. Men utenom det, så er det ingenting. Sist svangerskap var jeg helt utslitt og supersulten de 3 første mnd.. Andre som har det sånn? Vurderer tidlig ul bare for å bekrefye at det er liv der inne.. Blir så bekymra!

Nå som jeg tror det er omgangssyke og ikke vanlig kvalme jeg har, så kan jeg ikke skryte på meg så mye annet enn å være trøtt...

Har vært og sett bankende hjerte på mandag, så alt står bra til også:D

Men forrige gang så var det heller ikke annet enn trøtthet før jeg omtrent kjente spark:-) så det er ikke nødvendigvis negativt:P

Nå som jeg tror det er omgangssyke og ikke vanlig kvalme jeg har, så kan jeg ikke skryte på meg så mye annet enn å være trøtt...

Har vært og sett bankende hjerte på mandag, så alt står bra til også:D

Men forrige gang så var det heller ikke annet enn trøtthet før jeg omtrent kjente spark:-) så det er ikke nødvendigvis negativt:P
Godt å høre :) hvor langt på vei var du på UL?

Hatt det slik begge gangene,også denne gang:-) bare å nyte det tenker jeg,for de tunge dagene hvor man ikke er i tvil kommer:-p

Heia. Har det akkurat likedan :-) godt å høre det ikke bare er meg. Ikke alle dager jeg kjenner stikkinger i livmorsområdet en gang. Lurer rett og slett på om jeg er gravid til tider. Gru/gleder meg til den 5 Jan, ska sa på UL Pga ivf (obligatorisk) men akkurat nå føles det uendelig lenge til.

Prøver å snu tankegangen fra bekymring til glede, og tenke som så at plagene kommer sikkert etterhvert her og ;-) vi må nyte det så lenge det varer jenter ;-) :-D

Her også! Jeg tester fortsatt. Selv om jeg fikk positiv test for 12 dager siden. Kremt.

Jeg å har null symptomer! Neste så Jeg begynner å tvile på at jeg er gravid :/

Jeg er 6 + 1 i morgen, tror du jeg får se et bankende hjerte om jeg får time?
De sier jo at man skal kunne se hjertet fra uke 6, men jeg er ingen ekspert på tidlig ul dessverre... Kan jo hende man et maks uheldig og ikke ser noe, da blir man gjerne kjempebekymret:( men kunne du evt tatt en tlf til de du tenkte å bestille hos så kan de sikkert svare deg bedre enn meg:-)

Der jeg tok UL så hadde hun endre grense på 6 uker hvertfall:-)

Back
Topp