Lite symptomer

Spirevipps

Forelsket i forumet
Bortsett fra litt sånne "strekk" i lysken så kjenner jeg lite! Nesten så jeg blir litt urolig. Tror jeg må bestille en time til ul. Flere i samme situasjon? Jeg er forresten 5+7 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 4+0 i dag. Hatt stølhet i magen og strekk i lysken i en uke. Eneste symptomene jeg har. Og ikke mens.


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
Bortsett fra litt sånne "strekk" i lysken så kjenner jeg lite! Nesten så jeg blir litt urolig. Tror jeg må bestille en time til ul. Flere i samme situasjon? Jeg er forresten 5+7 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vær glad du ikke er kvalm hvertfall :p


♡02.03.2015♡
 
Rel. Lite symptomer her og! Bare litt ømme pupper og mensmurringer som kommer og går. 6+4 i dag og så mini på 5 mm med bankende hjerte på ultralyd på onsdag:)
 
Jeg er 6+1 og kjenner lite. Puppene er pittelitt ømme og jeg føler meg litt trøttere enn vanlig. Det at jeg har så lite og vage symptomer gjør at det hele føles litt uvirkelig. Jeg er jo glad for å slippe kvalmen, men om man har sterkere symptomer blir det hele mer virkelig. Synes det er litt godt å lese om andre som har det på samme måten. Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 5+2 i dag, jeg er kun uggen i magen, mangler mens og positiv test :) men er nok noen inni der ;) jeg skal nyte den fine formen :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Jeg har heller ikke de største symptomene, ømme pupper og litt mer trøtt :) men syns jeg husker fra sist at fra uke 6 og utover kom de gradvis mer og mer :)
 
Sniker fra februar :) Jeg var symptomfri frem til 8+0 og da ble jeg kjempe kvalm. Ikke ømme pupper overhode ig har sett liv på ul 2 ganger, så ikke bekymre dere, bare nyte:)




❤️Februar 2015❤️
 
Bortsett fra litt sånne "strekk" i lysken så kjenner jeg lite! Nesten så jeg blir litt urolig. Tror jeg må bestille en time til ul. Flere i samme situasjon? Jeg er forresten 5+7 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg hadde litesymptomer før uke 6.. Nå sniker de seg innpå ;) hehe :p
 
Med datteren min, så hadde jeg ingen symptomer. Og det gikk fint :)
 
Er 6+0 idag. Merker absolutt ingenting. Glemmer hele tiden at jeg er gravid. Tror ikke jeg fikk symptomer før i uke 9 med storesøster, da kom hodepinen og trøttheten. Litt skummelt at ikke brystvortene er bittelitt ømme engang, men tror deg kan ha sammenheng med at jeg fortsatt ammer nr1.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjempestive ømme brystvorter :p tror den ringen rundt og er større? Ellers oppblåst mage til de grader. Konstant varm. Sånn at jeg føler. Meg klam :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har og lite symptomer, men akkurat i dag føles det som om at jeg skal sprekke.... kanskje symptomene kommer smygende nå ;-) er 4 eller 5 uker på vei

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Er 6+0 i dag og har heller ingen symptomer, bortsett fra strekk i magen. Håper kvalmen uteblir en uke til - skal være brud på lørdag så hadde vært fint for opplevelsen å ikke være kvalm.
 
Bortsett fra litt sånne "strekk" i lysken så kjenner jeg lite! Nesten så jeg blir litt urolig. Tror jeg må bestille en time til ul. Flere i samme situasjon? Jeg er forresten 5+7 idag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også 5 + 3 og kjenner bare mens murringer. Ikke trøtt, mer sulten eller noe annet. Blir litt bekymret ,ja!
 
Back
Topp