Lite symptomer

Jeg er straks 6 uker og kjenner INGENTING!! Begynner å bli en smule bekymret, men må vel egentlig bare nyte det :)

Samme her. Hadde kjempe masse symptomer i de to andre svangerskapa , men etter blødningene jeg hadde i begynnelsen i dette svangerskapet blir jeg så bekymret.jeg er litt kvalm på mårran, men ikke så ille som de tidligere svangerskapa ( noe jeg burde være gla for ) he he rart d der når jeg hadde symptomer klaga jeg over det..og nå klager jeg over å ikke ha symptomer :p så skjønner hvordan du har det.. jeg var på ultralyd for en uke siden pga blødningene.Da såg vi et hjerte som slo ♥ men nå er jeg like bekymret igjen pga lite symptomer..kjenner jeg gleder meg til vi har kommet så langt til at vi kan kjenne spark :) men allikavell trur jeg det alltid vil være litt bekymringer i svangerskapet..men vi må prøve å senke skuldrene å nyte svangerskspet :) er jo ikke bra å stresse heller :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har heller ingen symptomer og er kjempenervøs :( 4+3 i dag, og kun litt ømme pupper på kvelden :( rundt ikm hadde jeg riving og stikking, men det er borte nå :( :( :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært bekymret for dette selv, helt til jeg kom over et svar fra jordmorsiri på samme spørsmål: Dersom du ikke blør eller har sterke smerter, så senk skuldrene og begynn å ha litt tiltro til kroppen din!

Det hjalp faktisk litt for meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært bekymret for dette selv, helt til jeg kom over et svar fra jordmorsiri på samme spørsmål: Dersom du ikke blør eller har sterke smerter, så senk skuldrene og begynn å ha litt tiltro til kroppen din!

Det hjalp faktisk litt for meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den likte jeg :D Det er jo helt sant..

Hm.. Prøver å trøste meg selv med at man hører om de som plutselig oppdager at de er gravid, og er da kjempelangt på vei... De har jo ikke hatt masse symptomer.. -iallfall som de ikke har lagt merke til..

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Back
Topp