Lite symptomer

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Nå har jeg kommet til 6+1 og såklart er jeg bekymret siden vi mister 6+5 sist. Jeg lite symptomer. Jeg er fryktelig trøtt og sliten hele tiden, humøravigningnee, kvalm innimellom og ser forskjell på puppene men merker ikke særlig. Vet jo alle er forskjellige men jeg bekymrer meg over alt frem til jeg har sett hjerte! Flere som ikke har altfor mange symptomer?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Har akkurat som deg! Og akkurat sånn er nedturen med forum, er føler seg "unormal" når da mange andre kjenner så mye og vi så lite... Men vi må bare prøve å nyte det :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Synes ikke det hørtes ut som du hadde så lite symptomer. Det er jo fortsatt tidlig, og mange som ikke vet de er gravide enda engang :)
Med historien din forstår jeg jo godt at du bekymrer deg, men det er nok uten grunn <3

Enig med Tipp-Ex. Høres ut som du har en del veldig vanlige symptomer til at det fortsatt er tidlig. Men jeg skjønner godt at du bekymrer deg. Jeg er 6+2 og har det akkurat som deg. Sist jeg var gravid fant keg det ut ca på denne tiden. Da hadde jeg mens på vanlig tid så trodde ikke jeg var gravid men så ble jeg så veldig trøtt og litt kvalm innimellom og jeg var gravid.. Kvalmen kom skikkelig rundt uke 9.. Men før det var det lite...

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har flere symptomer enn jeg har hatt i uke 6.

Bare prøv og nyt tiden og ikke bekymre deg så mye. Er ikke så bra det heller. Slapp av og nyt st du er gravid :-) <3

Det er jo som sagt veldig individuelt på hvor tidlig man kjenner gravi symptomer. Jeg for min Del hadde så og si ingen! Foruten om at matlysten minket og uteblitt mens selvfølgelig! Og jeg også var super bekymret for at jeg hadde fått en MA eller SA.
Jeg kan trøste deg med at jeg er nå 12 + 5 uker på vei og så lille nurket mitt i uke 11 hvor alt så bra ut! Og skal igjen på UL på onsdag.
Viktigste er og ikke henge seg for mye opp i det og tenke positivt. Klart d er enkelte sagt enn gjort!
Masse lykke til! :)

Dere har jo helt rett alle sammen :) Når man leser om de som bare spyr og ikke engang greier å ha på seg bh sitter jeg her og tenker oj, det er noe galt hos meg :p nå skal jeg bare nyte og glede meg til ul :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg har og lite symptomer. Det eneste er at jeg er trøtt på ettermiddagen og at jeg noen ganger, kanskje hver tredje dag, kan få murringer i korsryggen.

Av og til har jeg tenkt at jeg bare har et innbilt svangerskap :P

Fra mobil.

Jeg har og lite symptomer. Det eneste er at jeg er trøtt på ettermiddagen og at jeg noen ganger, kanskje hver tredje dag, kan få murringer i korsryggen.

Av og til har jeg tenkt at jeg bare har et innbilt svangerskap :P

Fra mobil.
Haha, ja, jeg satt og gråt til mannen i går og sa at jeg bare innbiler meg hele greia :p

❤️Februar 2015❤️

Haha, ja, jeg satt og gråt til mannen i går og sa at jeg bare innbiler meg hele greia :p

❤️Februar 2015❤️

Akkurat det tror jeg er nok bevis på at du er gravid :-) Haha

Syns du har en del symptomer jeg:), og det at du ikke henger over doen må jo være deilig å slippe:). Som legen min sa, vi er alle forskjellige, og kroppene reagerer forskjellig :)

Syns du har en del symptomer jeg:), og det at du ikke henger over doen må jo være deilig å slippe:). Som legen min sa, vi er alle forskjellige, og kroppene reagerer forskjellig :)

Ja, men jeg føler bare de er så svake.. Om du skjønner ? Blir bekymret av alt jeg :p

Ja, men jeg føler bare de er så svake.. Om du skjønner ? Blir bekymret av alt jeg :p
Jeg skjønner hva du mener. En finner alltid noe å engste seg for:) Jeg gjør det selv:). Jeg er har så dårlig matlyst og kaster opp om jeg spiser noe annet enn frukt og rett i koppen nå, så jeg er engstelig for å få i meg for lite næring:)...
Men selvom de er svake så er de jo der, og jeg kjenner et par som ikke hadde noe særlig av det engang, og gikk helt fint med de:). Syns du skal slappe av og nyte at symptomene ikke har slått deg helt ut;).

Veit ikkje heilt ka eg ska forvente , men føler liksom at eg venter på symptomer. Har ømme/større bryst, humørsvingningar, svimmel i ny og ne, trøtt!, surrete. Men trur det e kvalmen eg ventar på! Håper seff eg slepp, men ei lita kvalmebyge kun for å få et teikn hadde ikkje vore å forakta :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Oi! For all del ikke sammenlign deg med andre, vi reagerer alle ulikt veit du: ) Noen kjenner mye, noen kjenner lite, det eneste vi har felles er uteblitt mens. :) Nå har symptomene mine minket litt: ) men dette er jeg vant med, de kommer og går: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Jeg er 5+6. Litt ømme bryster, tisser ofte og er trøttxsmile3 ( Men trøtt har jeg alltid vært, da) Tenker at mye symptomer kan styres psykisk ? Jeg for min del har ingen planer om morgenkvalme !:smiley-angelic001:smiley-angelic006

Jeg er 5+6. Litt ømme bryster, tisser ofte og er trøttxsmile3 ( Men trøtt har jeg alltid vært, da) Tenker at mye symptomer kan styres psykisk ? Jeg for min del har ingen planer om morgenkvalme !:smiley-angelic001:smiley-angelic006

Du kan jo håpe at det hjelper å styre psykisk. Jeg er ikke helt overbevist. Jeg hadde heller ikke tenkt å være kvalm i de forrige svangerskapene, men sist ente jeg opp med å være sengeliggende med kvalme i ni uker.

Do'h.. :( Får krysse fingrene da :-D

Syntes ikke det var så lite symtomer jeg er jo kun 5 uker imorgen .. føler meg uvel ibland (småkvalm), Og veldig hissig til tider eller ikke hissig men kort lunte :D stakkars de som henger med meg :P

Back
Topp