Lite spørsmål

En tråd i 'Juni 2021' startet av KanskjeJuniBaby21, 27 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. KanskjeBaby2021 Blir kjent med forumet

Synes å huske fra sist svangerskap at jeg følte meg litt hard ved symfysen og hvis jeg nøs, så kjente jeg det nede ved skambeinet. Hvordan kjennes det ut hos dere? Jeg er usikker på om jeg er gravid, uteblitt mens, svake tester og ingen stigning. Så prøver å kjenne igjen symptomene fra sist :) kanskje noen vil hjelpe meg?

2. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Det stikker veldig når jeg nyser, gjør skikkelig vondt. Nede ved lysken. Men over på 1 sekund :p

3. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Jeg kjenner det også når jeg hoster eller nyser. Går like fort over som det kommer :wacky:

4. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Ja, hoster også :p

5. KanskjeBaby2021 Blir kjent med forumet

Ja, det er sånn jeg mener å huske at det var sist jeg var gravid. Sånn er det ikke nå, så tenker det bekrefter at jeg ikke er gravid :) takk for svar damer

6. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Tenker at så lenge mens er uteblitt og testene er positive er det enda håp :Heartred Ikke mist motet helt enda!

7. KanskjeBaby2021 Blir kjent med forumet

Takk :) greia er at den aller første testen jeg tok har hatt den streken som synes best, og ingen stigning etter det, så derfor det kanskje evt har vært en kjemisk. Føler litt på at mensen kan komme når som helst nå, så vi får bare se :)

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden