Lite spørsmål

KanskjeBaby2021

Blir kjent med forumet
Synes å huske fra sist svangerskap at jeg følte meg litt hard ved symfysen og hvis jeg nøs, så kjente jeg det nede ved skambeinet. Hvordan kjennes det ut hos dere? Jeg er usikker på om jeg er gravid, uteblitt mens, svake tester og ingen stigning. Så prøver å kjenne igjen symptomene fra sist :) kanskje noen vil hjelpe meg?
 
Det stikker veldig når jeg nyser, gjør skikkelig vondt. Nede ved lysken. Men over på 1 sekund :p
 
Ja, det er sånn jeg mener å huske at det var sist jeg var gravid. Sånn er det ikke nå, så tenker det bekrefter at jeg ikke er gravid :) takk for svar damer
 
Ja, det er sånn jeg mener å huske at det var sist jeg var gravid. Sånn er det ikke nå, så tenker det bekrefter at jeg ikke er gravid :) takk for svar damer
Tenker at så lenge mens er uteblitt og testene er positive er det enda håp :Heartred Ikke mist motet helt enda!
 
Tenker at så lenge mens er uteblitt og testene er positive er det enda håp :Heartred Ikke mist motet helt enda!
Takk :) greia er at den aller første testen jeg tok har hatt den streken som synes best, og ingen stigning etter det, så derfor det kanskje evt har vært en kjemisk. Føler litt på at mensen kan komme når som helst nå, så vi får bare se :)
 
Back
Topp