Lite problem i natten!

ORIGINAL: enois

Hehe... Ja, jeg kunne gjort det, men det bare føltes helt feil!!!!!!! Nei, jeg fant en løsning...

Fant en stor boks på kjøkkenet og tissa i den.... Så nå står det på verandaen, og får stå der til i mårra, enda hvor hæslig det er. Må man så må man! Håper for guds skyld han blir edru sånn passe fort nå, før jeg må på do igjen. [:)]

Så nå skal jeg legge meg og sove, så får sambo bare fortsette å kose med doen vår [:D]

Tror han får en særdeles dårlig dag i mårra. [:)] Til pass for`n

høhøhø!! Jævlig bra!![:D]
Jeg hadde tenkt å foreslå ei bøtte jeg da.. Har selv tydd til den løsningen under ekstreme omstendigheter...[8D]
Men klart.. på dette tidspunktet hadde du vel eksplodert om du ikke hadde fått tømt deg før..[8D]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg hadde tenkt å foreslå ei bøtte jeg da.. Har selv tydd til den løsningen under ekstreme omstendigheter...[8D]
Men klart.. på dette tidspunktet hadde du vel eksplodert om du ikke hadde fått tømt deg før..[8D]

Ja, er du gal?? Hadde dødd på meg hvis jeg måtte ha venta helt til nå!! Fikk han faktisk over i senga rett etter jeg var ferdig, er ikke det typisk? Og nå angrer jeg meg som en gal, for han stinker og snorker. [8D] Ææææsj, jeg vil sove mer!!

Ja, er du gal?? Hadde dødd på meg hvis jeg måtte ha venta helt til nå!! Fikk han faktisk over i senga rett etter jeg var ferdig, er ikke det typisk? Og nå angrer jeg meg som en gal, for han stinker og snorker. [8D] Ææææsj, jeg vil sove mer!!

hahaha!! Da får du minne han på at han er syk.. Slipp en saftig fis, så han må spy igjen..[8D]

vel, kan du ikke vekke han?
d er jo så mye bedre å våkne (og sove for den saks skyld) i sengen!!!
sett heller en bøtte med en skrett vann i ved siden av han, visst han må spy!!!

Hehe... Ja, jeg kunne gjort det, men det bare føltes helt feil!!!!!!! Nei, jeg fant en løsning...

Fant en stor boks på kjøkkenet og tissa i den.... Så nå står det på verandaen, og får stå der til i mårra, enda hvor hæslig det er. Må man så må man! Håper for guds skyld han blir edru sånn passe fort nå, før jeg må på do igjen. [:)]

Så nå skal jeg legge meg og sove, så får sambo bare fortsette å kose med doen vår [:D]

Tror han får en særdeles dårlig dag i mårra. [:)] Til pass for`n

ORIGINAL: Double Action

vel, kan du ikke vekke han?
d er jo så mye bedre å våkne (og sove for den saks skyld) i sengen!!!
sett heller en bøtte med en skrett vann i ved siden av han, visst han må spy!!!

Åååja, du tror jeg ikke prøvde på det? [8D] Umulig oppgave. Men alt ordna seg til slutt, og han er i forbløffende fin form i dag. Urettferdig [8D][:D]

Back
Topp