Lite problem i natten!

enois

Forumet er livet
Min kjære er aldri ute, og i kveld var han på konsert for en gangs skyld, og har nok glemt på veien at han har brukt det siste halve året på å sitte hjemme med sin gravide samboer istedet for å farte rundt på byen.

Ihvertfall, han kom hjem for en halvtime siden og henger nå pent og pyntelig rundt doskåla, sovende og deilig [8D]

Hvordan går jeg flytta på han???? Jeg må nemlig tisse!!!

klarer du å slippe han i gulvet uten å løfte for masse?[8D]  enten det eller så for du skræve over han eller så bilr det en tur ut i hagen?[:D]

Tjihi.. Han ligger kveilet rundt doen, ikke oppå, så jeg kunne sikkert bare tissa, men han har et litt anstrengt forhold til tissing i samme rom, så tror han hadde dødd på seg om han skjønte hva jeg holdt på med [8D][:D]

Hagen hadde sikkert vært supert det om jeg ikke hadde bodd i blokk. [:D] Er jo ikke sikkert noen av naboene er våkne enda? [8|]

Nei, jeg får se om jeg får vekket han, for nå greier jeg snart ikke å holde meg no mer!

ORIGINAL: enois

Tjihi.. Han ligger kveilet rundt doen, ikke oppå, så jeg kunne sikkert bare tissa, men han har et litt anstrengt forhold til tissing i samme rom, så tror han hadde dødd på seg om han skjønte hva jeg holdt på med [8D][:D]

Hagen hadde sikkert vært supert det om jeg ikke hadde bodd i blokk. [:D] Er jo ikke sikkert noen av naboene er våkne enda? [8|]

Nei, jeg får se om jeg får vekket han, for nå greier jeg snart ikke å holde meg no mer!

ah..jaja skal ikkje vere enkelt[:D]  ser for meg at naboane ikkje ville like at du henger ut vinduet eller over balkongen for å tisse[8|][8D][:D]  så då blir det enklast å flytte den stakkars fulle mannen[;)]

åjåjåj...Kan ikke si jeg gleder meg. Voksen mann på nesten 190 [8D] Ønsk meg lykke til! [:D]

lykke til![:D]  *krysser fingrerene for en samarbeidsvillig enois-mann*[:D]

Ikke sjans i havet!!!! [:@][:D][:@]

Får meg ikke til å tisse sånn rett over han heller...... oioioi, dette er krise!

ORIGINAL: enois

Ikke sjans i havet!!!! [:@][:D][:@]

Får meg ikke til å tisse sånn rett over han heller...... oioioi, dette er krise!

då blir det hagen neste?[:D]

oh nooooo. Da må jeg jo på med sko og sånt..?? Springe rundt blokka og i det hele tatt.. oioioi, dette skal han få høre i mårra!! [:D] Gleder meg til å gni det inn. Sånn klokka sju sånn ca skal jeg begynne terroren. [8D] Neida... Men frister veldig nå! 

sånn går det når en drikker for masse etter en lang stund[;)]  du får satse på litt kryping i grusen i mårra[:D]   no er det nattinatt her.

Hadde jeg visst at han skulle komme brasende inn og gjøre beslag på doen klokka ett, så hadde jeg kommet til å planlagt litt bedre, meeen, dengang ei. Nå ser jeg at det straffer seg og skal i framtiden tisse minst en gang i timen [8D]

Du må sove godt, og tusen takk for råd og psykisk støtte i denne tunge stund! [:)][:D]

r.o.f.l.m.a.o.p.i.m.p :)
*flirer så tåran renner*

ORIGINAL: lctj

r.o.f.l.m.a.o.p.i.m.p :)
*flirer så tåran renner*

What??

rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants ;)

.regner med det va det du lurte på [;)]

ORIGINAL: lctj

rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants ;)

.regner med det va det du lurte på [;)]

Aaaaah! Ja, det var den jeg ikke helt hadde ævrt borti før nei. Lærer no nytt hver dag! [:D]
Tisser du litt for meg også mens du holder på? [:)]

jupp..seff..hjelper en gravid dame i nød *lol*

minner litt om min mann....[:D]

Flott!
Det går ikke å flytte han. Han er altfor full.... Argh!! Og nå er det straks lyst ute, så da er plentissing også sånn passe uaktuelt... [8|][&o][:D]

Verden er imot meg!!!!!!  Haha...

Da er vel vasken neste... Usj....... Nå har jeg holdt meg i to timer, og... Ja.... Frustrert!!!!

kan ikke annet enn å le...å det kan sikkert du å ii mårra.
hadde skrevd over å tissa æ da

du får ha go natt..sove godt når du nu engang får "tømt dæ"[;)]
ikke mange tima tel mine 5 tærrorista står opp.Zzzz
natt i natt

Hehe... Ja, jeg kunne gjort det, men det bare føltes helt feil!!!!!!! Nei, jeg fant en løsning...

Fant en stor boks på kjøkkenet og tissa i den.... Så nå står det på verandaen, og får stå der til i mårra, enda hvor hæslig det er. Må man så må man! Håper for guds skyld han blir edru sånn passe fort nå, før jeg må på do igjen. [:)]

Så nå skal jeg legge meg og sove, så får sambo bare fortsette å kose med doen vår [:D]

Tror han får en særdeles dårlig dag i mårra. [:)] Til pass for`n

Back
Topp